خبری شیرین برای فوتبال کرمانشاه/ راهیان به لیگ دسته اول بازگشت


خبری شیرین برای فوتبال کرمانشاه/  راهیان  به لیگ دسته اول بازگشت

سازمان لیگ فوتبال در فصل 94 – 93 تصمیم به کاهش تعداد تیم‌های حاضر در لیگ‌های برتر، دسته اول، دسته دوم و دسته سوم کشور گرفت. با اجرایی شدن این تصمیم تیم راهیان(شیرین فراز سابق) کرمانشاه از جمله تیم‌هایی بود که از لیگ دسته اول به دسته دوم سقوط کرد. مسئولان این باشگاه که سقوط این تیم را خلاف مقررات و باعث کم شدن ارزش تیمشان می‌دانستند، پیگیری‌های...

شش سال پیگیری باشگاه راهیان سرانجام نتیجه داد و این باشگاه اخیرا توانسته حکم قطعی بازگشت تیمش را به لیگ دسته اول بگیرد.

سلمان کریمی مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه در نشستی خبری که عصر امروز(20 دی) برگزار شد، با اعلام اینکه حکم قطعی دادگاه برای بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول صادر شده، اظهار کرد: از حدود شش سال پیش پیگیری هایی را برای بازگشت تیممان به لیگ دسته اول از طریق مراجع قضایی آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: زمانی که توانستیم برای اولین بار رای بدوی دادگاه را برای بازگشت تیم بگیریم، فدراسیون فوتبال به رای دادگاه اعتراض کرد و پرونده به دادگاه تجدید نظر رفت. در آنجا هم رای به نفع تیم راهیان صادر شد و این‌بار فدراسیون فوتبال به رای دادگاه تجدید نظر هم اعتراض کرد و در نهایت پرونده به دیوان عدالت اداری رفت که بازهم رای دادگاه به نفع تیم ما صادر شد و این قطعی ترین حکمی است که صادر شده است.

کریمی با تاکید براینکه تصمیم فدراسیون در سال 1393 تصمیمی نادرست و غیرقانونی بود، اعلام کرد: به موجب احکام صادره و در نتیجه دادخواهی این باشگاه علیه فدراسیون و سازمان لیگ که به واسطه تصمیمات خلاف قانون منتهی به سقوط تیم راهیان شدند، راهیان می تواند در لیگ دسته اول سال 1400 حضور پیدا کند.

به گفته مدیرعامل باشگاه راهیان، فدراسیون فوتبال علاوه بر اینکه ملزم شده زمینه حضور تیم راهیان را در لیگ دسته اول سال 1400 فراهم کند، باید به این باشگاه غرامت هم پرداخت کند.

وی یادآورشد: زمانی که فدراسیون فوتبال بدون اطلاع قبلی تصمیم گرفت تا تعداد تیم های لیگ دسته اول را کاهش دهد و تیم ها را از دو گروه به یک گروه کاهش داد و تیم راهیان فقط با تفاضل دو گل سقوط کرد، ما زیر بار نرفتیم و حدود شش سال پیگیری کردیم تا سرانجام به نتیجه رسیدیم.

مدیرعامل باشگاه راهیان با قدردانی از حمایت هیات فوتبال و مسئولین استان برای بازگشت راهیان، اعلام کرد: اکنون هم که بازگشت تیم راهیان به لیگ دسته اول قطعی شده، خواستار حمایت همه مسئولین از جمله استاندار و مسئولین ورزشی استان هستیم و توقع داریم همانطور که در سایر استان ها مسئولین در کنار تیم هایشان هستند، در کرمانشاه هم این اتفاق بیفتد.

وی با تاکید بر بالا بودن هزینه های تیمداری در لیگ دسته اول، اضافه کرد: برای حضور در این لیگ به حدود 15 میلیارد تومان بودجه نیاز است که هزینه بالایی خواهد بود، برای همین انتظار می رود بخشی از امکانات استانی در اختیار تیم قرار گیرد.

کریمی متذکر شد: البته ما نمی خواهیم با جیب مسئولین استانی تیمداری کنیم، بلکه با جیب خودمان و حمایت مسئولین این هدف را دنبال می کنیم.

وی در ادامه با تاکید براینکه تلاش می کند تا تیمی تازه نفس و جدید را برای لیگ دسته اول آماده کند، درخصوص استفاده از ظرفیت بازیکنان بومی در تیمش هم گفت: لیگ یک، لیگی نیست که بخواهیم 100 درصد بازیکنان را بومی انتخاب کنیم و اگر بخواهیم با این رویه پیش برویم همان چند هفته اول به ته جدول خواهیم رسید، برای همین تلاش می کنیم ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی داشته باشیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !