خیلی با ورزشکاران خارجی فاصله داریم/ باید 10 ماه را روی برف تمرین کنیم


خیلی با ورزشکاران خارجی فاصله داریم/ باید 10 ماه را روی برف تمرین کنیم

ملی‌پوش اسکی صحرانوردی می‌گوید برای رسیدن به سطح ورزشکاران خارجی باید خیلی تلاش کنند.

سمانه بیرامی، ملی‌پوش اسکی صحرانوردی، در خصوص انتخابات فدراسیون اسکی و انتخاب رئیس به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: انتخابات خوبی برگزار شد و امیدوارم که آقای نظریان هم بتوانند در این ۴ سال عملکرد خوبی داشته باشد و ما هم او و هم کل ایران را سرافراز کنیم.

او در خصوص اینکه در دوران کرونا توانستند اردو و تمرین داشته باشند یا خیر ادامه داد: در دوران کرونا نتوانستیم اردویی داشته باشیم چون شرایط واقعا وخیم است ممکن بود بیماری در اردوها انتقال پیدا کند ولی ما خودمان انفرادی تمرین کردیم. در طول تابستان و بهار تمرینات خودمان را ادامه دادیم و من دو هفته است که تمریناتم را روی برف آغاز کرده‌ام.

بیرامی در خصوص اولین مسابقه‌ای که پیش‌رو دارند گفت: اولین مسابقه داخلی ما هفته آینده است که پوینت بین‌المللی کسب می‌کنیم اما مسابقه ‌برون مرزی ما مسابقات قهرمانی آلمان است که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود بهمن ماه به این مسابقات اعزام خواهیم شد امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

او در پاسخ به این سوال که میزان آمادگی خود و هم تیمی‌هایش چطور است افزود: به‌خاطر شرایط کرونا و قرنطینه بودن نتوانستیم آن‌طور که باید در فضای باز تمرین کنیم و تمرین در خانه واقعاً خیلی متفاوت‌تر است و از سطح ورزشکاران دیگر هم خبر ندارم زیرا هنوز مسابقات داخلی ما آغاز نشده است.

این ورزشکار در خصوص اینکه میزان شناخت نسبت به حریفان خارجی چقدر است گفت: شناخت دارم زیر مسابقات جام جهانی به مدت یک ماه است که آغاز شده و می‌بینیم که چقدر سطح بالایی دارد و فکر نمی‌کنم ما حالا حالاها به سطح آنها نزدیک شویم.

بیرامی در پایان در خصوص توقعش از فدراسیون و وزارت ورزش در خصوص ورزش اسکی افزود: ما هم می‌خواهیم مثل تمام ورزشکاران دنیا ۱۰ یا ۱۲ ما را روی برف تمرین کنیم و عضلات مان را آماده کنیم. 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403