راه اندازی انجام تست PCR در آزمایشگاه بخش خصوصی


 راه اندازی انجام تست PCR در آزمایشگاه بخش خصوصی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از انجام تست تشخیصی کرونا یا PCR در یکی از آزمایشگاه های بخش خصوصی بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، دکتر قاسم بیانی با اعلام این خبر گفت: این آزمایشگاه، شرایط اخذ نمونه تست حلق و پی سی آر و تست های ویروسی را برای بیماران مبتلا و یا مشکوک به کرونا محیا کرده است.

وی بیان کرد: این آزمایشگاه تنها آزمایشگاه بخش خصوصی استان است که تست های مربوط به کرونا را انجام می دهد و هر تست کرونا در این آزمایشگاه به مبلغ 302 هزار تومان انجام خواهد شد.

دکتر بیانی درخصوص مزایای راه اندازی انجام تست PCR در آزمایشگاه خصوصی گفت: انجام آزمایشات اجباری مثل مسافرت های پروازی برون مرزی، آزمایش برای رخدادهای خاص، پشتیبانی بازگشت به کار کارمندان، بازگشایی مشاغل و فعالیت های اجتماعی، پایش دوره ای وضعیت سلامت و تعیین وضعیت کارکنان محل کار از جمله مزایای راه اندازی تست PCR در این آزمایشگاه خصوصی است.

وی با اشاره به این که از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون بیش از 48 هزار تست گرفته شده است، افزود: در زمان پیک شیوع در آبان ماه روزانه حدود 800 تست کرونا گرفته می شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در