یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در مشگین‌شهر برگزار شد


یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در مشگین‌شهر برگزار شد

یادواره شهدای مشگین‌شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات کربلای 4 و 5، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در مشگین‌شهر برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عباس‌زاده، رئیس حوزه علمیه مشگین‌شهر، ۲۱ دی‌ماه در مراسم یادواره شهدای این شهرستان، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره ۶۱۰ شهید گلگون‌کفن شهرستان و نیز بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از اهداف مهم و محوری ماست.

وی بیان کرد: مقابله در برابر آمریکای جنایتکار که فرزندان دلاور و قهرمان ایران اسلامی را به شهادت رسانده، وظیفه و رسالت خطیری است و باید تا پای جان از این آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی صیانت و نگهداری شود.

رئیس حوزه علمیه مشگین‌شهر، ادامه داد: طبق فرموده‌های قرآن، مقابله در برابر قدرت‌های استکباری و تقویت درس مقاومت و ایثار را باید در خط مبارزه با طاغوت مورد توجه قرار دهیم و با توجه به اینکه ولایتمداری و تبعیت از شهید سلیمانی، راه رسیدن به سعادت و خوشبختی است، باید در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم.

عباس‌زاده در ادامه با اشاره به ارزش مقدسات و خون پاک شهدای والامقام کشورمان نیز بیان کرد: خون شهدا باعث شد تا کشورمان از زیر تیغ و سایه مستکبران رهایی یابد و امنیت در کشورمان ابدی شود که داشته‌هایمان را مدیون این قداست هستیم.

وی اظهار کرد: شهدای والامقام کشورمان بر گردن ما حق بزرگی دارند و ما باید در برابر ادای دین خود در مقابل شهدای والامقام کشورمان در برگزاری یادواره‌های شهدا و نیز ترویج مسیر و اهداف شهدای والامقام کوتاهی نکنیم و تمام سعی و تلاش خود را در این راستا به‌کارگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود