یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در مشگین‌شهر برگزار شد


یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در مشگین‌شهر برگزار شد

یادواره شهدای مشگین‌شهر با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان و نیز گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام عملیات کربلای 4 و 5، با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و اصول بهداشتی برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات کربلای 4 و 5 در مشگین‌شهر برگزار شدبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام عباس‌زاده، رئیس حوزه علمیه مشگین‌شهر، ۲۱ دی‌ماه در مراسم یادواره شهدای این شهرستان، اظهار کرد: گرامیداشت یاد و خاطره ۶۱۰ شهید گلگون‌کفن شهرستان و نیز بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از اهداف مهم و محوری ماست.

وی بیان کرد: مقابله در برابر آمریکای جنایتکار که فرزندان دلاور و قهرمان ایران اسلامی را به شهادت رسانده، وظیفه و رسالت خطیری است و باید تا پای جان از این آرمان‌ها و اهداف مقدس انقلاب اسلامی صیانت و نگهداری شود.

رئیس حوزه علمیه مشگین‌شهر، ادامه داد: طبق فرموده‌های قرآن، مقابله در برابر قدرت‌های استکباری و تقویت درس مقاومت و ایثار را باید در خط مبارزه با طاغوت مورد توجه قرار دهیم و با توجه به اینکه ولایتمداری و تبعیت از شهید سلیمانی، راه رسیدن به سعادت و خوشبختی است، باید در این زمینه تمام تلاش خود را به‌کار بگیریم.

عباس‌زاده در ادامه با اشاره به ارزش مقدسات و خون پاک شهدای والامقام کشورمان نیز بیان کرد: خون شهدا باعث شد تا کشورمان از زیر تیغ و سایه مستکبران رهایی یابد و امنیت در کشورمان ابدی شود که داشته‌هایمان را مدیون این قداست هستیم.

وی اظهار کرد: شهدای والامقام کشورمان بر گردن ما حق بزرگی دارند و ما باید در برابر ادای دین خود در مقابل شهدای والامقام کشورمان در برگزاری یادواره‌های شهدا و نیز ترویج مسیر و اهداف شهدای والامقام کوتاهی نکنیم و تمام سعی و تلاش خود را در این راستا به‌کارگیریم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس