توقیف محموله 20 میلیاردی کالای قاچاق در «جنوب تهران»


توقیف محموله 20 میلیاردی کالای قاچاق در «جنوب تهران»

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال در حوالی بزرگراه «آزادگان» خبر داد.

فرمانده یگان امداد تهران بزرگ از توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در حوالی بزرگراه «آزادگان» خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ «سلمان آدینه وند» بیان داشت: در کنترل تردد خودروهای عبوری در سطح شهر، ماموران پایگاه جنوب یگان امداد تهران حین گشت زنی در محدوده «اتوبان آزادگان» متوجه توقف غیر متعارف یک دستگاه اتوبوس مسافربری در حاشیه بزرگراه شدند که چند نفر نیز در حال کمک کردن برای تخلیه بار بودند.

وی عنوان کرد: با نزدیک شدن خودروی یگان امداد به اتوبوس مسافربری، افراد مذکور به اطراف متواری و راننده اتوبوس که چاره‌ای جز توقف نداشت، در همان محل ایستاد.

فرمانده یگان امداد تهران با اشاره به دستگیری راننده اتوبوس، افزود: متهم در تحقیقات مقدماتی اظهار داشت، کالاها را به صورت قاچاق از شهرهای جنوبی کشور تهیه و قرار بوده آن‌ها را به مشتریان تحویل دهد و کالاها فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی است.

این مقام انتظامی اعلام کرد: در بررسی‌های دقیق‌تر از داخل اتوبوس، ۳۸ قلم کالای قاچاق از قبیل: مواد آرایشی و بهداشتی، باطری، فندک آشپزخانه، آدامس، بادام هندی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی، یک دستگاه تلویزیون کشف شد.

سرهنگ آدینه‌وند با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۲۰ میلیارد ریال محاسبه کرده اند، اضافه کرد: متهم به همراه اموال کشف شده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری تهران قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته