نوازی: بازی سختی در پیش داریم/ از هیچ تلاشی برای برد دست بر نمی‌داریم


نوازی: بازی سختی در پیش داریم/ از هیچ تلاشی برای برد دست بر نمی‌داریم

مربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: بازی سختی را در پیش داریم اما از هیچ تلاشی برای کسب برد دست بر نمی داریم.

مربی تیم شهرخودرو خراسان گفت: بازی سختی را در پیش داریم اما از هیچ تلاشی برای کسب برد دست بر نمی داریم.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی پیش از بازی با تیم نفت مسجد سلیمان اظهار کرد: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و برای این بازی برنامه ریزی خاصی را انجام دادیم ، چرا که بازی سختی داریم به ویژه اینکه تیم حریف میزبان این بازی است و در زمین خودش باید با آنها بازی کنیم.

وی ادامه داد: تیم نفت مسجد سلیمان تیم خوبی است و با هدایت مجتبی حسینی شرایط خوبی را پیدا کرده است. این تیم نسبت به فصل گذشته تغییرات زیادی را داشته است و در فصل جاری نیز بازی های خوبی را به نمایش گذاشته است و نسبت به قبل جوان تر شده است.

نوازی ادامه داد: ما آنالیز خوبی را نسبت به این تیم انجام دادیم و نقاط ضعف و‌قوت حریف را شناسایی کردیم، بازی سختی را در پیش داریم اما از هیچ تلاشی برای کسب برد دست بر نمی داریم. آقای رحمتی به عنوان سرمربی تیم مسایل فنی را به بازیکنان گوشزد کرده است و امیدواریم بتوانیم با کسب امتیاز دل هواداران خود را شاد کنیم.

مربی تیم شهرخودرو خراسان افزود: خوشبختانه تیم ما در دو بازی گذشته نیز عملکرد بهتری را نسبت به بازیهای قبلی داشته است و فکر می کنیم با انسجام تیمی که به دست آوردیم و همدلی و تلاش بازیکنان و تفکرات کادر فنی می‌توانیم در بازی فردا هم یک برد دیگر به دست آوریم.

وی درباره وضعیت مصدومین و‌محرومین شهرخودرو نیز گفت: بازیکن محروم که نداریم، اما چند بازیکن تیم با مصدومیت جزیی روبرو ‌بودند که کادر پزشکی تیم در تلاش است تا آنها را به بازی مقابل نفت مسجد سلیمان برساند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی