دبیر و روسای کمیته‌های ستاد نوروزی 1400 کیش منصوب شدند


دبیر و روسای کمیته‌های ستاد نوروزی 1400 کیش منصوب شدند

کیش-ایرنا- مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، در احکام جداگانه‌ای دبیر و روسای کمیته‌های یازده گانه ستاد نوروزی ۱۴۰۰ کیش را منصوب کرد.

غلامحسین مظفری امروز طی حکمی، خسرو نشان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش را به عنوان دبیر ستاد نوروزی کیش معرفی کرد.

همچنین در احکام دیگر رئیس ستاد نوروزی کیش،‌ سید محمدرضا مداح به عنوان رئیس کمیته تشریفات، ناصر آخوندی به عنوان رئیس کمیته پشتیبانی، آمار و اطلاعات، علی مقدس زاده معاون عمرانی و زیربنایی به عنوان رئیس کمیته بحران، داریوش سلیمی به عنوان رئیس کمیته نظارت بر نرخ خدمات، سعید پور علی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی و اجتماعی و سیدعلیرضا علوی رضوی به عنوان رییس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی منصوب شدند.

همچنین در این احکام، ابوالفضل طیبی به عنوان رئیس کمیته اسکان و خدمات رفاهی، علی عرب به عنوان رئیس کمیته حمل و نقل هوایی و دریایی و فرامز صحرایی به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی معرفی شدند.

محمود افتاده نیز به عنوان رئیس کمیته حقوقی و محمد پورسینا نیز به سمت رئیس کمیته نظارت و ارزیابی عملکرد ستاد نوروزی ۱۴۰۰ کیش برگزیده شدند.

غلامحسین مظفری در این احکام ضمن آرزوی توفیق از درگاه خداوند متعالی برای دبیر و اعضای کمیته های یازده گانه ستاد نوروزی کیش بر همکاری و تشریک مساعی روسای کمیته های این ستاد در راستای نیل به اهداف عالیه سازمان در جهت تامین و ارائه خدمات با کیفیت گردشگری به مهمانان نوروزی در منطقه آزاد کیش تاکید کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا