فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران با بهترین قیمت


فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران با بهترین قیمت

فیزیوتراپی، روشی مفید برای درمان اختلالات سیستم اسکلتی و عضلانی و همچنین مشکلات ناشی از بیماری‌های مغز و اعصاب است.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام هوم کا، فیزیوتراپیست‌ها متخصصانی هستند که می‌توانند به کاهش درد بیمار و بهبود یا بازیابی تحرک افراد کمک کنند. فیزیوتراپیست‌ها در غلبه بر اختلالات حرکتی که ممکن است از بدو تولد وجود داشته یا در اثر تصادف یا جراحت یا پیری بوجود آمده، به افراد کمک کنند.

اگر به هر دلیلی نیاز به فیزیوتراپی دارید و قادر به رفتن به مراکز درمانی نیستید، ما به شما استفاده از خدمات درمانی هوم کا در منزل را پیشنهاد می‌کنیم.

همانطور که می‌دانید ساکنین شمال تهران روزانه با حجم ترافیک زیادی روبرو می‌شوند، بنابراین، با انتخاب خدمات هوم‌کا از قبیل فیزیوتراپی در منزل شمال تهران از دغدغه‌های افراد ساکن تهران برای رفتن به مراکز درمانی کاسته خواهد شد.

در مجموعه هوم کا، متخصصان ما یک برنامه درمانی سفارشی را بر اساس شرایط بیمار ارزیابی، تشخیص و تدوین میکنند که با توجه به نیاز بیمار متفاوت است.

فواید فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران

فیزیوتراپی کمک زیادی به بیماران در بازیابی سلامتی و تقویت قدرت جسمی، عملکرد و تحرک آنها کرده است. به منظور راحتی بیشتر شما، فیزیوتراپیست‌های ما شخصاً از شما دیدن می‌کنند و فیزیوتراپی را در منزلتان انجام می‌دهند. برخی از مزایای انجام فیزیوتراپی در منزل شامل فراهم کردن امکانات در منزل برای بهبود روند درمان است.

تمرینات فیزیوتراپی، یک روش مفید برای کمک به درمان و جلوگیری از آسیب‌ها و کاهش درد مربوط به بیماریهای مختلف است. فیزیوتراپیست‌ها متخصصان آموزش دیده‌ای هستند که تمرینات حرکتی برای تقویت عضلات استفاده می‌کنند.

آنها مشکلات فرد را ارزیابی کرده و سپس بهترین تمرینات فیزیوتراپی را برای تسکین سریع درد توصیه می‌کنند. هدف از انجام فیزیوتراپی در منزل کاهش التهاب و درد و افزایش عملکرد بیمارانی است که قادر به راه رفتن نیستند و به سختی می‌توانند حرکت کنند.

چه افرادی از انجام فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران سود می‌برند؟

فیزیوتراپی نقشی اساسی در مدیریت آسیب‌ها دارد. هدف از فیزیوتراپی، معالجه و توان بخشی شما بعد از آسیب یا جراحی است تا در کمترین زمان ممکن قادر به انجام فعالیت‌های خود باشید.

افرادی که از درد مزمن مفصل یا عضله رنج می‌برند نیاز به فیزیوتراپی منظم دارند. فیزیوتراپیست به آنها کمک می‌کند تا تمرینات مشخص را انجام دهند و از روشهای تسکین درد استفاده می‌کند.

افرادی که در راه رفتن با مشکل روبرو هستند نیاز به فیزیوتراپی دارند. فیزیوتراپیست به آنها کمک می‌کند تا یک سری تمرینات حرکتی را انجام دهند، این تمرینات به کشیدگی عضلات کمک کرده و باعث افزایش انعطاف پذیری عضلات می‌شود.

افرادی که از کمردرد یا گردن درد رنج می‌برند نیاز به فیزیوتراپی دارند. فیزیوتراپیست به آنها تمرینات لازم جهت رفع مشکلات و کاهش درد را ارائه می‌دهد.

بیماران مبتلا به پارکینسون و MS، افرادی که درد زانو، آرتروز، درد گردن، تنگی کانال نخاعی دارند و بیمارانی که دچار فلج مغزی شده‌اند و همچنین افرادی که در ناحیه دست و پا دچار صدمه و شکستگی شدند به فیزیوتراپی نیاز دارند.

چگونه می توان برای یک جلسه فیزیوتراپی در منزل آماده شد؟

جلسات فیزیوتراپی در منزل به گونه‌ای طراحی شده است که به بیمار کمک می‌کند تا سریعتر بهبود پیدا کند. در اینجا چند نکته ارائه شده تا بدانید که چگونه برای جلسه فیزیوتراپی در منزل شمال تهران آماده شوید.

. یک مکان بزرگ و خوب را در منزلتان انتخاب کنید که دارای تهویه، نور مناسب و عاری از هرگونه شلوغی و آشفتگی باشد، چون فیزیوتراپیست ممکن است برای انجام جلسات فیزیوتراپی برخی از تجهیزات ورزشی کوچک را به همراه داشته باشد.

. لباس راحتی بپوشید. اطمینان حاصل کنید که از لباسی استفاده نمی‌کنید که مانع حرکتتان شود، زیرا فیزیوتراپیست باید حرکت مفصلتان را ارزیابی کند. با فیزیوتراپیست صحبت کنید که دقیقاً چه قسمتی از بدنتان درد میک‌ند و می‌خواهید با انجام جلسات فیزیوتراپی تا چه اندازه عملکردتان بهتر شود.

. اطلاعاتی مانند نحوه شروع درد را در اختیار فیزیوتراپیست قرار دهید. اطلاعاتی درباره ریشه درد و اینکه چه مدت درد دارید را ارائه دهید.

. مراقب تمریناتی باشید که توسط فیزیوتراپیست ارائه می‌شود و در صورت عدم اطمینان در مورد نحوه انجام تمرینات، سوال بپرسید. همچنین در انجام تمرینات خود کوشا باشید تا نتایج دلخواه را کسب کنید.

فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران با بهترین قیمت

فیزیوتراپی در منزل در شمال تهران با هوم کا

فیزیوتراپی در منزل هشتگرد و تهران، یکی از خدمات مجموعه‌ی هوم کا است. به منظور حفظ آرامش بیماران و همراهان بیمار ساکن شمال تهران، خدمات فیزیوتراپی در منزل شمال تهران ارائه می‌شود. متخصصان هوم کا برای بهبود تحرک بیمار انجام تمرینات حرکتی اساسی و پیشرفته را پیشنهاد می‌کنند.

شما می‌توانید درخواست خود را در سایت مجموعه هوم کا به آدرس www.homeca.ir ثبت کنید. همچنین می‌توانید از طریق تماس با شماره‌ی ۰۲۱۹۱۰۲۵۵۹۵ سوالات خود را با هوم کا مطرح کنید تا کارشناسان هوم کا اطلاعات مورد نیاز را به شما ارائه دهند.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر