پنج بازیگر زن موفق هالیوود در سال 2020


به گزارش سلام نو، (http://www.salameno.com)...

به گزارش سلام نو، آنیا تیلور، مارگو رابی، جولیا گارنر، آنا د آرمس و ارین موریارتی بازیگرانی هستند که در سال 2020 موفق ظاهر شده و نقدهای مثبتی از سوی منتقدان درباره آنها شنیده شد. در ادامه توضیحات مختصری درباره هر یک از این افراد آمده است:

آنیا تیلور: هنرپیشه 24 ساله آرژانتینی – بریتانیایی که در آمریکا متولد شده از رقصنده باله بودن به مدلینگ و سپس بازیگری رسیده است. او در سال 2020 دو فیلم سینمایی قابل قبول به نام‌های اما و جهش یافته های جدید بازی کرد اما سریال گامبی که به صورت غیر قابل انتظاری مخاطبان را میخکوب کرد از اصلی ترین دلایلی بود که نام تیلور را به عنوان یکی از موفق ترین زنان هالیوود در سال 2020 بر سر زبان‌ها انداخت. حضور او در فیلم‌ شکافته به عنوان دختر باهوشی که در کودکی مورد تجاوز قرار گرفته است مورد توجه منتقدان بوده است.

مارگو رابی: این بازیگر در آستانه سی سالگی، سالی که گذشت را با کاندیداتوری در بخش بهترین بازیگر مکمل زن آغاز کرد. حضور او در فیلم بامب شل تحسین بسیاری را برانگیخت. این بازیگر تاکنون توانسته دو بار کاندیدای اسکار شود اما هیچ گاه نتوانسته جایزه نهایی اسکار را برای خود کند. او اصالتا استرالیایی است و در سال 2016 با تام آکرلی ازدواج کرده است.

پنج بازیگر زن موفق هالیوود در سال 2020

او در سال 2019 نام خود را به عنوان یکی از متمول ترین بازیگران جهان مطرح کرده است. درباره زمان، گرگ وال استریت، تمرکز، افسانه تارزان، من تونیا هستم، روزی روزگاری در هالیوود از آثار مهم سینمایی مارگو رابی هستند. صداپیشگی شخصیت فلاپسی در انیمیشن پیتر خرگوشه نیز از کارهای مورد توجه این بازیگر بود. او در دوران کودکی شاهد طلاق پدر و مادرش بود. رابی در توجوانی به ملبورن رفت تا شانس خود را برای ورود به عرصه بازیگری امتحان کند. مارگو رابی یکی از جذاب‌ترین بازیگران زن هالیوود است.

جولیا گارنر: هنرپیشه 26 ساله آمریکایی که نزدیک به ده سال است فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده در سال 2020 برای دومین سال پیاپی برنده جایزه بهترین بازیگر مکمل زن به خاطر بازی در سریال « درام را» از جشنواره تلویزیونی امی شد. مادربزرگ و سریال اوزارک زا می‌توان از شاخص ترین آثاری دانست که گارنر در آن ایفای نقش کرده است.

پنج بازیگر زن موفق هالیوود در سال 2020

سال 2020 برای جولیا گارنر به خاطر بازی در فیلم دستیار سالی بسیار به‌یادماندنی‌ بود. او در این فیلم بازی خوبی از خود ارائه کرد به طوری که شمار قابل توجهی از منتقدان لب به تحسین از او گشودند.

آنا د آرمس: این بازیگر کوبایی که در لس آنجلس زندگی می‌کند هم اکنون 33 سال دارد. شوق بازیگری باعث شد تا این بازیگر خوش آتیه در سن 18 سالگی زادگاهش را برای رسیدن به آرزویش یعنی موفقیت در عرصه هنرپیشگی به مقصد مادرید ترک کند. بازی درخشان او در فیلم معمایی چاقوکشی از مهم ترین دلایلی است که مجبوبیت زیادی در سال 2020 برای این بازیگر دست و پا کرد.

بیشتر بخوانید: بازیگران مشهور قبل از کچل شدن

ارین موریارتی: این بازیگر موفق متولد 24 ماه ژوئن در سال 1994 است. در ده سالی که از 2010 تاکنون فصل بازیگری موریارتی در عرصه حرفه ای آغاز شده آثار زیادی از این بازیگر مورد توجه بوده است. سریال پسرها را می‌توان مهم‌ترین و به اعتقاد بسیاری برترین کار ارین موریارتی دانست. فصل اول این سریال در حالی مورد تحسین صاحب‌نظران قرار گرفت که فصل دوم این سریال را می‌توان اثر قوی‌تری از فصل اول این سریال دانست. the watch به عنوان اولین اثر سینمایی موریراتی یکی از بهترین کارهای او در عرصه بازیگری است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش اتحادیه اروپا به حادثه انفجار در اصفهان