اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 


اجرای طرح اطعام نیازمندان در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) 

فهیمه برخان گفت:  در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با تاسی از سیره آن حضرت، طرح اطعام نیازمندان در قالب سفره های مهربانی اجرا شد.

«فهیمه برخان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) با تاسی از سیره آن حضرت، طرح اطعام نیازمندان در قالب سفره های مهربانی اجرا شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج افزود: به همین منظور با کمک بانوان مسجدی تعداد ۴۰۰ پرس غذای نذری پخت شد و سپس در ظرف یکبار مصرف بسته بندی شده و با کمک بچه های مسجدی کانون درب منازل نیازمندان تحویل شد.



وی تاکید کرد: خانوارهای نیازمندی که از قبل توسط بچه های مسجدی شناسایی شده بودند تحت پوشش این طرح قرار گرفته و بسته های غذا با حفظ کرامت انسانی درب منازل آنها توزیع شد.



برخان ابراز کرد: برگزاری مراسم عزاداری یکی دیگر از برنامه های این روز بود که با محوریت سخنرانی در باب فضائل و کمالات حضرت زهرا (س) برگزار شد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج ادامه داد: علاوه بر این نیز در دهه دوم فاطمیه مراسم قرائت حدیث کساء و زیارت نامه حضرت زهرا (س) برگزار شده و ثواب قرائت این دعاها هدیه به ساحت مقدس آن حضرت شد.



وی یادآور شد: فاطمیه و محله به همت بچه های مسجدی با نصب بنر و پارچه نوشته متناسب با ایام عزای حضرت زهرا (س)، سیاه پوش و فضاسازی شد.



برخان اظهار کرد: حضرت زهرا (س) بزرگ بانوی اسلام و برترین الگوی برتر دینی برای دختران و زنان مسلمان است که باید بیش از پیش نسبت به معرفی سبک زندگی و سیره آن به این قشر از جامعه تلاش کرد.



مدیر کانون فرهنگی هنری فاطمیه کهنوج در خاتمه عنوان کرد: ما سعی کردیم با بزرگداشت ایام فاطمیه و برگزاری ویژه برنامه های سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بتوانیم در تحقق این مهم گام برداشته و برای این قشر از جامعه الگوسازی کنیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قرارداد امری تا 2027 تمدید شد