ثبت‌نام از علاقمندان به خدمت در مراکز درمانی در عزاداری‌های حضرت زهرا(س)


ثبت‌نام از علاقمندان به خدمت در مراکز درمانی در عزاداری‌های حضرت زهرا(س)

حجت‌الاسلام والمسلمین وحیدی گلپایگانی گفت: مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) همراه با ثبت‌نام از علاقمندان به خدمت در مراکز درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، در مسجد سادات اخوی برگزار...

حجت الاسلام والمسلمین «محمد صادق وحیدی گلپایگانی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از 27 تا 29 دی ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در مسجد سادات اخوی برگزار می شود، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب نیز توسط پایگاه بسیج این مسجد در فضای باز مقابل این مسجد در این شب ها برپا است که طی آن کتاب های مذهبی به ویژه در حوزه سبک زندگی و تاریخ زندگی اهل بیت (ع) با تخفیف 25 تا 60 درصد به فروش می رسد.

امام جماعت مسجد سادات اخوی (واقع در تهران، خیابان ایران، نبش خیابان قادری) افزود: حجت الاسلام والمسلمین مرتضی ادیب یزدی، در این مراسم، سخنرانی و سید محسن میری، مداحی می کنند و مراسم با قرائت حدیث کساء شروع می شود.

وی اضافه کرد: ثبت نام از علاقمندان به خدمت در مراکز درمانی برای مقابله با کرونا توسط پایگاه بسیج شهید مجتبی جوان تاش در روزهای 26 تا 30 دی ماه به ویژه در زمان برگزاری مجلس روضه و سخنرانی مذهبی در مسجد سادات اخوی صورت می گیرد.

وحیدی گلپایگانی افزود: نذورات مردمی برای ایام فاطمیه، امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا صرف تهیه غذای گرم و بسته های ارزاق می شود هرچند هنوز آمار دقیقی از این کمک مومنانه نداریم زیرا هنوز نذورات مردمی به دست ما می رسد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !