تشنج یک آمریکایی بر اثر دریافت واکسن کووید شرکت فایزر


تشنج یک آمریکایی بر اثر دریافت واکسن کووید شرکت فایزر

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (/fa/international) به نقل از راشاتودی، یک شهروند آمریکایی تصویری ویدیویی از مادرش در فیسبوک به اشتراک گذاشت و نوشت او پس از...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از راشاتودی، یک شهروند آمریکایی تصویری ویدیویی از مادرش در فیسبوک به اشتراک گذاشت و نوشت او پس از دریافت واکسن کووید شرکت فایزر به علت تشنج در بیمارستان بستری شده و باقی عمرش را باید به دلیل آسیب مغزی و عصبی تحت نظر باشد.
برانت گرینر هفته گذشته درخواستی در پایگاه اجتماعی فیسبوک منتشر کرد و نوشت اگرچه مخالف واکسیناسیون نیست، اما درباره‌ی ایمنی واکسن کووید شرکت آمریکایی فایزر به شدت تردید دارد، زیرا مادرش چند روز پس از دریافت این واکسن خیلی جدی و شدید بیمار شده و با تشنج و آسیب عصبی همیشگی گرفتار شده است. در تصویر ویدیویی که برانت از مادرش منتشر کرده دیده می‌شود این خانم هنگام خروج از دستشویی به شدت می‌لرزد و نمی‌تواند خودش را کنترل کند به همین علت به در و دیوار متوسل می‌شود تا یک قدم راه برود.
برانت نوشت: «امروز وضعیت مادرم خیلی بدتر شد و من هنوز نمی‌دانم آیا پزشکان راهی برای درمان او در نظر دارند یا خیر! خواهش می‌کنم برایش دعا کنید. دیگر نمی‌توانم مادرم را در این وضعیت ببینم. گریه ام می‌گیرد، زیرا هیچ کاری از دستم برنمی آید. خواهش می‌کنم واکسن کووید-۱۹ نزنید.»
این پیام و تصویر ویدیویی پیوست به آن نزدیک به ۱۶۰ هزار بار در اینترنت به اشتراک گذاشته شده و بیش از ۳۵ هزار دیدگاه دریافت کرده است.
برانت همچنین گفت مادرش زنی ۴۵ ساله و سالم و تندرست بوده و هرگز پیشینه‌ی بیماری جدی و ناخوشی نداشته است. این فرد که اهل لوئیزیاناست گفت مادرش یک روز پس از دریافت واکسن با سردرد از خواب بیدار شده و پس از گذشت یکی دو روز، از گرفتگی در پای چپش شکایت داشته؛ روز چهارم دیگر نتوانست روی پای خود بایستد و خیلی زود او را به اورژانس می‌برند. بیمارستان گفته پس از تزریق واکسن کووید در بدن بیمار واکنش‌های عصبی ایجاد شده و پزشکان باور داشتند وجود فلزاتی در واکسن سبب شده چنین شرایطی در بیمار ایجاد شود.
برنت گفت سردرد‌های مادرش هر روز ادامه داشته، اما تشنج گهگاه اتفاق می‌افتاد. روز یک شنبه نخستین روزی بود که از سردرد شکایت نکرد و تکان‌های کنترل نشدنی در پاهایش نیز کمتر شده بود. پزشکان گفته اند اگر شانس بیاورد و آسیب مغزی همیشگی ندیده باشد امید است پس از یک دوره آزمایش و مصرف دارو بهبود پیدا کند.
این شهروند آمریکایی همچنین گفت پس از به اشتراک گذاشتن ویدیوی مادرش‏، صد‌ها پیام از گوشه و کنار آمریکا دریافت کرده که همه‌ی آن‌ها به نوعی با عوارض به جامانده از تزریق واکسن کووید دست و پنجه نرم می‌کنند.
مادر او نیز در پیامی ویدیویی در حالی که داشت اشکهایش را پاک می‌کرد گفت از همه‌ی شما خواهش می‌کنم پیش از دریافت واکسن کووید کمی بیاندیشید و بررسی کنید چرا که این واکسن زندگی مرا برای همیشه تغییر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)