در رختکن منچستریونایتد بعد از مصاف با لیورپول چه گذشت؟


در رختکن منچستریونایتد بعد از مصاف با لیورپول چه گذشت؟

ستاره فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد بعد از تساوی با لیورپول در رختکن از همه اعضای تیمش پوزش خواست.

به گزارش خبرگزاری فارس، یک روز از بازی بزرگ هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس میان لیورپول و منچستریونایتد گذشته اما اخبار و حواشی آن همچنان ادامه دارد.

بعد از آنکه دو تیم یکشنبه شب در ورزشگاه آنفیلد به مصاف هم رفتند و بعد از 90 دقیقه تلاش بدون گل مساوی به کار خود خاتمه دادند، اعضای دو تیم نظر خود را در مورد مصاف انجام گرفته بیان کردند.

اما اکنون خبر می رسد که پل پوگبا، بعد از اتمام مسابقه و در رختکن از تمام نفرات تیمش به خاطر هدردادن یک موقعیت صددرصد گل پوزش خواسته است.

روزنامه دیلی میل نوشت در اواخر نیمه دوم که حملات منچستری ها به روی دروازه تیم میزبان سرعت بیشتری پیداکرده بود، پوگبا روی پاس وان بیساکا، صاحب موقعیتی مقابل آلیسون بکر، گلر لیورپول شد که به سمت دروازه شوت کرد و گلر برزیلی با واکنشی آن را دفع کرد.

پوگبا که سال ها تجربه حضور در میدان را داشته، اعتقاد داشت در آن صحنه می توانست بهتر عمل کند و گل برتری تیمش را بزند تا با برد از بازی خارج شود و تیمش در صدر جدول برای ادامه فصل جایگاهی بهتر بیابد.

ستاره 27 ساله البته با واکنش مثبت بازیکنان از جمله هری مگوایر و اسکات مک تومینای مواجه شد. این دو به نمایندگی از سایر بازیکنان تیم از پوگبا دلجویی کردند و در نهایت خواستار تلاش بیشتر و بهتر برای ادامه فصل تیم خود شدند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی