10 نقطه از جنگل های مازندران زیر تیغ آتش


10 نقطه از جنگل های مازندران زیر تیغ آتش

ایسنا/مازندرانمدیرکل مدیریت بحران استان مازندران گفت:در چند روز اخیر بیش از ۱۰ نقطه از جنگل های استان دچار حریق شد.

علی اصغر احمدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به آتش‌سوزی های رخ داده در چند روز اخیر در جنگل های استان مازندران اظهار کرد: بیش از ۱۰ نقطه از جنگل های استان دچار حریق شد.

وی گفت: شهرهای نکا، بهشهر، سوادکوه، بابل و رامسر از جمله شهرهایی بودند که مناطق جنگلی آنها درگیر حریق شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان مازندران با اشاره به آتش سوزی جنگل های رامسر طی روز گذشته نیز خاطرنشان کرد: در روز گذشته ۴ نقطه از جنگل های منطقه رامسر دچار حریق شده بود که در پایان شب دوشنبه آتش سوزی مهار شد.

احمدی افزود: ابتدا در یک نقطه از جنگل های رامسر آتش سوزی اتفاق می افتد و پس از خاموشی، نقطه دیگر دچار حریق می‌شود که این به صورت تداومی آتش سوزی در ۴ نقطه جنگل های رامسر ادامه داشت که خوشبختانه تا پایان شب گذشته به طور کامل اطفای حریق شد.

وی خاطر نشان کرد: در دستورالعمل جدید اطفای حریق جنگل‌ها که با همکاری منابع طبیعی استان نوشته شده، مانور عملی خوبی اتفاق افتاد که حضور همه دستگاه‌ها از جمله منابع طبیعی، محیط زیست، شهرداری ها، نیروهای مردمی، دهیاری‌ها و سپاه در این مهار پررنگ بود؛ طبق این دستورالعمل هماهنگی دستگاه‌ها و فرمانده عملیات، فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی است که به انسجام پیشروی در کار کمک می‌کند، همچنین نیروهای مسلح و سپاه نقش بسیارمهمی در اطفای حریق در روزهای گذشته داشتند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مازندران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها