آتش سوزی یک برج در رسالت تهران


 آتش سوزی یک برج در رسالت تهران

حوادث رکنا: یک خودرو سواری هنگام حرکت در بزرگراه شهید لشگری، از قسمت موتور دچار آتش سوزی …

آتش سوزی در یک برج مسکونی واقع در بزرگراه شهید سلیمانی با تلاش سه گروه از آتش نشانان مهار شد.

به گزارش رکنا، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 در ساعت 13:30 دقیقه روز گذشته و اعلام خروج شعله های آتش و دود فراوان از طبقات بالای یک برج مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه های 73، 29و همچنین گروه امداد و نجات 13به همراه خودرو نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و خودرو حامل دستگاه های تنفسی را به بزرگراه شهید سلیمانی(رسالت)، خیابان دبستان اعزام کرد.

حمیدرضا سمیعی فرمانده آتش نشانان اعزامی در خصوص این حادثه گفت: یکی از واحدهای مسکونی در طبقه دهم برج 11 طبقه مسکونی که دارای 104 واحد مسکونی است، به علت نامعلومی آتش گرفت و دود فراوانی از پنجره های آن خارج شده و به آسمان بلند می شد.

وحشت از آتش سوزی هولناک در برج مسکونی رسالت

وی افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از قطع جریان برق و گاز و ایمن سازی محل حادثه، به کانون آتش سوزی در طبقه دهم رفته و با استفاده از یک رشته لوله آبدهی آتش نشانی، شعله های آتش را مهار و خاموش کرده و همچنین از سرایت آن به اطراف جلوگیری به عمل آوردند.

سمیعی با اعلام اینکه این آتش سوزی مصدوم نداشت و همه ساکنان سالم از ساختمان خارج شدند، ادامه داد: علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان علت یابی منطقه شش عملیات در دست بررسی استآخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها