آسیب جدی کرونا به بدمینتون استان البرز


آسیب جدی کرونا به بدمینتون استان البرز

کرج-ایرنا- رییس هیات بدمینتون البرز گفت: شیوع ویروس کرونا آسیب جدی به این ورزش وارد کرده و به دلیل لغو شدن رقابت ها و تمرینات نتوانسته ایم به بسیاری از اهداف خود در این رشته ورزشی دست یابیم.

میثم پورکریمان روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: امسال مسابقات در تمام رده های سنی لغو شده که آسیب جدی به این ورزش و ورزشکاران ما وارد کرد هرچند که شانس جدی برای کسب رتبه در کشور داشتیم .

وی با اشاره به خسارت های مالی وارد شده به هیات بدمینتون عنوان کرد: طی توافق نامه ای با اداره اوقاف کرج سالن ورزشی امامزاده طاهر(ع) را اجاره اما موفق به پرداخت اجاره های سالن نشدیم و این سالن را با یک بدهی مالی از دست دادیم.

پور کریمان گفت: همچنین با توجه به لغو شدن برنامه ها و اضافه شدن یک رده به رده سنی ورزشکاران،در سال آینده کار سختی را در پیش خواهند داشت.

وی ادامه داد: با این وجود در این ایام بیکار نبودیم و توسعه فضاهای ورزشی را به عنوان یکی از برنامه های اصلی طراحی کرده ایمکه به همین منظور عملیات اجرای سالن اختصاصی بدمینتون استان در دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد.

رییس هیات بدمینتون البرز افزود: همچنین در دهه فحر ۲ پایگاه بدمینتون در غرب و شرق کرج افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری رقابت های استانی بدمینتون گفت: برگزاری ۱۲ مسابقه در بخش آقایان و بانوان در دهه فجر و لیگ بدمینتون استان در اسفندماه از جمله برنامه هایی است که برای جبران عقب ماندگی ورزشکاران و شروع دوباره فعالیت ها در برنامه های پیش روی خواهیم داشت.

یک هزار و ۴۰۰ نفر ورزشکار سازمان یافته در ۲ بخش بانوان و آقایان در رشته بدمینتون در البرز مشغول به فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!