کشف 149 کیلوگرم انواع مواد مخدر در ارومیه


کشف 149 کیلوگرم انواع مواد مخدر در  ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربیفرمانده انتظامی ارومیه از کشف ۱۴۹ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان خبرداد.

سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز ۳۰ دی ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات فرماندهی انتظامی ارومیه برگزار شد، در خصوص کشفیات و دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر افزود: در این راستا توزیع کننده ۷۹۶نفر،تعداد معتادین دستگیر شده ۳۳۸۲ نفر بود و توقیفی خودرو و موتور سیکلت نیز ۱۷۱دستگاه بود.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه طی سال جاری ۶۰ هزارو ۷۵ فقره در کلانتری و پاسگاههای شهرستان تشکیل شده است، گفت: ۶۶ هزارو ۷۱۶ مورد تماس با ۱۱۰صورت گرفته که از این تعداد ۵۷ هزارو ۶۳۸ مورد عملیاتی شده است.

سرهنگ شیخ نژاد در بحث وقوع سرقت ها با بیان اینکه در مجموع میزان سرقت در شهرستان طی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴ درصد کاهش داشته است، افزود: سرقت مغازه ۵۵ درصد کاهش، سرقت از اماکن دولتی ۴۶ درصد کاهش، سرقت احشام ۴۹ درصد کاهش، سرقت اتومبیل ۱۱درصد کاهش، سرقت قطعات خودرو ۲۰ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی همکاران در کلانتری و پاسگاهها ۴۶ درصد سرقت ها منجربه کشف شده و در این راستا ۲۱۶۶ نفر سارق دستگیر و تحویل مقامات محترم قضایی شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان گفت: در طول سالجاری ۲۹۶۳ دستگاه خودرو و ۵۸۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده اند.

سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: دوایر اجتماعی کلانتریها در ۱۰ ماهه سال جاری تعداد ۶۲۸۳ پرونده اختلافات خانوادگی ، نزاع و درگیری ، اختلاف حساب وغیره به دوایر اجتماعی کلانتریها ارجاع شده که حدودا ۶۷ درصد یعنی ۴ هزارو ۲۱۷ پرونده توسط مددکاران اجتماعی کلانتریها منجر به صلح سازش شده است.

در ادامه با اشاره به کشفیات حوزه مبارزه با قاچاق کالا در ایستگاه های بازرسی و کوپ افزود: در ۱۰ ماهه سالجاری تعداد ۸۶۹ فقره عملیات انجام که در این راستا تعداد ۲۶۶ دستگاه خودرو توقیف و ۳۷۹ نفر دستگیر و تحویل مقامات محترم قضایی شده که ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده ۳۳۵ میلیارد و ۸۶۳ میلیون ریال برآورد شده است.

وی همچنین از افتتاح کلانتری ۲۱ شهریار و راه اندازی ۴ پایگاه فوریتهای پلیسی ۱۱۰ در شهرستان خبر داد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید