هواوی گوشی های P50 را به نمایشگر 120 هرتزی و زوم 200 برابری مجهز می‌کند


هواوی گوشی های P50 را به نمایشگر 120 هرتزی و زوم 200 برابری مجهز می‌کند

اخیراً یک وبلاگ‌نویس در شبکه اجتماعی چینی Weibo اسکرین‌شات یک پست مربوط به...

اخیراً یک وبلاگ‌نویس در شبکه اجتماعی چینی Weibo اسکرین‌شات یک پست مربوط به گوشی‌های سری P50 هواوی را منتشر کرده که به استفاده از صفحه نمایش با نرخ نوسازی تصویر 120 هرتز و ماژول دوربین مجهز به زوم BINOCULAR 200 برابری اشاره دارد.

مانند محصولات دیگر برندهای مطرح موبایل، مشخصات پرچمداران هواوی نیز همواره چند ماه قبل از معرفی رسمی لو می‌رود و ما می‌توانیم با دستگاه‌هایی که قرار است در آینده نه ‌چندان دور به بازار عرضه شوند، آشنا شویم.

بر اساس خبرهایی که تا به حال منتشر شده می‌دانیم گوشی‌های سری P50 هواوی احتمالاً مانند سری Mate40 این کمپانی به تراشه‌های 5 نانومتری مجهز می‌شوند.

هواوی گوشی های P50 را به نمایشگر 120 هرتزی و زوم 200 برابری مجهز می‌کند

همچنین با توجه به رندرهایی که اخیراً توسط افشاگر اینترنتی خوشنام یعنی OnLeaks از گوشی P50 Pro منتشر شد، متوجه شدیم صفحه نمایش این مدل نسبت به همتای نسل قبل خود کوچکتر شده، دکمه‌های فیزیکی کناری بازگشته‌اند و خبری از حفره عریض دوربین سلفی نیست؛ بلکه جای خود را به حفره دایره‌ای بالا و وسط صفحه نمایش داده است.

اما در تازه‌ترین خبر، این افشاگر جدید که ادعا می‌کند آزمایش‌کننده داخلی شرکت هواوی است، می‌گوید نسخه پایه P50 از صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی تصویر 90 هرتز و نسخه پرو از نرخ 120 هرتز پشتیبانی می‌کند.

هواوی گوشی های P50 را به نمایشگر 120 هرتزی و زوم 200 برابری مجهز می‌کند

وی مدعی است پرچمداران بعدی هواوی به تراشه‌های Kirin 9000 و Kirin 9000e مجهز خواهند بود و همچنین حفره کوچک دوربین سلفی در وسط و بالای نمایشگر را تأیید می‌کند.

کیفیت صفحه نمایش گوشی‌های سری P50 هواوی مشابه گوشی‌ Mi 11 شیائومی توصیف شده‌اند. همچنین ماژول دوربین اصلی که هنوز از لنزهای Leica بهره می‌برد با سری Mate 40 این شرکت یکسان است، هر چند با قابلیت زوم BINOCULAR به بزرگنمایی 200 برابری مجهز شده است.

هواوی گوشی های P50 را به نمایشگر 120 هرتزی و زوم 200 برابری مجهز می‌کند

ضمناً نسخه پایه سریP50 هواوی احتمالاً از ویژگی شارژ سریع 66 وات سیمی و شارژ سریع 50 وات بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به نظر می‌رسد هواوی در حال بررسی استفاده از شارژ فوق سریع 135 وات در مدل پرو است. با این حال گویا غول فناوری چینی هنوز در مورد ظرفیت باتری تصمیم نهایی را نگرفته است.

قبلاً گفته می‌شد گوشی‌های سری P50 هواوی نسخه بین‌المللی در دو مدل با سیستم‌عامل‌های هارمونی (Harmony OS 2.0) و اندروید عرضه می‌شوند و نسخه چین نیز تنها سیستم‌عامل هارمونی 2.0 را اجرا خواهد کرد. حال شنیده‌های دیگر حکایت از اجرای رابط کاربری EMUI 11 (به احتمال زیاد مبتنی بر اندروید 10) در تمامی نسخه‌ها دارد.

گفتنی است سری P50 هواوی همراه با 4 اسپیکر فراگیر و یک موتور لرزشی ارتقا یافته ارائه می‌شود. مدل‌های P50 نسبت به همتایان خود در سری Mate 40 بدنه سبک‌تر و ابعاد جمع‌ و جورتری خواهند داشت و از رنگ‌بندی متنوعی برخوردار هستند، هرچند این بار به نظر می‌رسد هیچ قاب طرح چرمی در کار نخواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟