بیش از 54 هزار بسته معیشتی طرح شهید سلیمانی در کرمان توزیع شد


بیش از 54 هزار بسته معیشتی طرح شهید سلیمانی در کرمان توزیع شد

کرمان - ایرنا - مدیر گروه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به عملکرد طرح شهید سلیمانی گفت: در این طرح به بیش از 54 هزار خانوار آسیب دیده از کرونا بسته معیشتی ارائه شده است.

به گزارش ایرنا ، مریم حسین زاده روز سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان کرمان با اشاره به اینکه در طرح شهید سلیمانی چهار تیم فعالیت دارد که مسئولیت سه تیم با دانشگاه علوم پزشکی و یک تیم با سپاه است افزود: ۹۶۸ تیم رهگیری با سه هزار و ۲۴ نفر عضو به صورت تیم های ۲ نفر افراد پرخطر از ویروس کرونا را پیگیری می کنند که تاکنون ۳۸۰هزار و ۷۸۴ نفر را شناسایی کردند که از ۴۴هزار ۵۸۲ نفر تست سریع ویروس کرونا گرفته شده است.

وی با بیان اینکه بیشتر عملکرد تیم های نظارتی در قالب بهداشت حرفه ای است که نظارت در مکان های پرتردد را انجام می دهند گفت: در این راستا۲۸۰ تیم نظارتی با هزار و ۳۴۲ نفر عضو در استان فعالیت می کنند که اعضای آن متشکل از هلال احمر، بسیج و کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای دانشگاه های علوم پزشکی است که تاکنون ۱۶۹هزار و ۱۲۲ نظارت در سطح استان انجام گرفته است.

مدیر گروه شبکه و ارتقای سلامت معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با بیان اینکه بسیج مستضعفین در راستای تیم حمایتی این طرح ارائه خدمت می کند و خانواده های آسیب دیده از کرونا را تحت حمایت معیشتی و بهداشتی قرار می دهد گفت: ۸۹۵ تیم حمایتی با ۲هزار و ۸۲۱ عضو در این طرح فعالیت دارند که تاکنون به بیش از ۵۴ هزار خانوار آسیب دیده از کرونا بسته معیشتی و بهداشتی ارائه شده است.

حسین زاده خاطرنشان کرد: ۱۰۴ تیم مراقبت در منزل با ۲۳۶ نفر عضو در طرح شهید سلیمانی به ۵۷هزار و ۳۱نفر خدمت مراقبتی در استان ارائه داده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟