انگلیس با دولت بایدن درباره توافق هسته ای رایزنی می‎کند


انگلیس با دولت بایدن درباره توافق هسته ای رایزنی می‎کند

شفقنا- وزیر خارجه انگلیس از اهمیت موضوع توافق هسته ای ایران در رابطه با دولت جدید آمریکا سخن می‎گوید. «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس، می‎گوید «موضوع توافق هسته‌ای با ایران نخستین موضوعی است که لندن در مذاکرات با دولت جدید آمریکا به آن می‌پردازد.» میزان به نقل از بلومبرگ نوشت: «راب» روز سه شنبه، 30 دی، در پارلمان انگلیس، گفت […]

انگلیس با دولت بایدن درباره توافق هسته ای رایزنی می‎کندانگلیس با دولت بایدن درباره توافق هسته ای رایزنی می‎کند

شفقنا- وزیر خارجه انگلیس از اهمیت موضوع توافق هسته ای ایران در رابطه با دولت جدید آمریکا سخن می‎گوید. «دومینیک راب» وزیر خارجه انگلیس، می‎گوید «موضوع توافق هسته‌ای با ایران نخستین موضوعی است که لندن در مذاکرات با دولت جدید آمریکا به آن می‌پردازد.»

میزان به نقل از بلومبرگ نوشت: «راب» روز سه شنبه، ۳۰ دی، در پارلمان انگلیس، گفت «توافق هسته‌ای یکی از نخستین مواردی است که ما با دولت جدید آمریکا درباره آن بحث خواهیم کرد.»

این در حالی است که انگلیس، فرانسه و آلمان موسوم به تروییکای اروپایی اخیرا در بیانیه‌ ای به آنچه فعالیت تحقیق و توسعه در زمینه طراحی اورانیوم فلزی از سوی ایران خواندند، واکنش نشان دادند.

به گزارش رویترز، این ۳ کشور اروپایی اعلام کردند «ما، دولت‌های فرانسه، آلمان و انگلیس از اعلامیه ایران مبنی بر آماده شدن برای تولید اورانیوم فلزی به شدت نگران هستیم.»

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی