کلاس های حضوری برای پایه های اول و دوم ابتدایی اختیاری است


کلاس های حضوری برای پایه های اول و دوم ابتدایی اختیاری است

تبریز- ایرنا - مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: از اول بهمن ماه کلاس های حضوری پایه های اول و دوم ابتدایی در مدارس دولتی و غیر دولتی سراسر استان به صورت کاملاً اختیاری دایر خواهد بود.

جعفر پاشایی روز سه شنبه در گفت و گویی با اعلام اینکه همه مدیران، عوامل اجرایی و معلمان مدارس در سطح استان آذربایجان شرقی آماده ارائه خدمات به دانش‌آموزان هستند، ادامه داد: به لحاظ حساسیت پایه های اول و دوم و ضرورت ارتباط دانش آموزان با معلمان خود تصمیم بر برگزاری کلاس های حضوری برای این پایه ها شد، ولی چون سلامتی دانش آموزان برای دستگاه تعلیم و تربیت از هر چیزی مهمتر است حضور در مدارس کاملاً اختیاری هست.

وی خاطرنشان کرد: بنابر اعلام ستاد ملی کرونا، در مناطقی که قرمز هستند هیچگونه کلاس حضوری دایر نمی شود و مبنای ما در مورد حضور دانش‌آموزان، مناطق زرد و آبی است.

بر اساس ابلاغ وزارت آموزش و پرورش مبنی بر بازگشایی مدارس از اول بهمن، آموزش حضوری شامل دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم ابتدایی در مناطق زرد و آبی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی و متوسطه دارای جمعیت کمتر از ۵۰نفر و هنرجویان هنرستان های فنی وحرفه ای و کاردانش در وضعیت زرد و آبی می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان