کتاب «محمد رسول آن مرد کوچک» در همدان رونمایی شد


کتاب «محمد رسول آن مرد کوچک» در همدان رونمایی شد

همدان-ایرنا-  کتاب «محمد رسول آن مرد کوچک» با موضوع زندگینامه و مجموعه خاطرات شهید «محمد رسول رضایی» با حضور جمعی از مسوولان، خانواده شهید و نویسنده کتاب در مسجد جامع اسدآباد رونمایی شد.

مدیر ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان روز سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از این کتاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه این کتاب به تبیین شخصیت این شهید دانش آموز از زبان خانواده و همرزمان شهید پرداخته است، اظهار داشت: این کتاب به مناسبت سالروز شهادت این شهید رونمایی شده است.

«محمد برخوردار» خاطرنشان کرد: این شهید ۱۳ ساله به عنوان شهید ملی و شاخص سال ۹۹ از شهدای والا مقامی است که عکسش در اتاق مقام معظم رهبری نصب شده و این امر برای شهرستان اسدآباد و دانش آموزان اسدآبادی افتخاری بسیار بزرگ به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: این کتاب به قلم «فاطمه بگزاده» به رشته تحریر درآمده و در نوبت اول توسط انتشارات حماسه ماندگار اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان در ۱۶۵ صفحه و هزار جلد به چاپ رسیده است.

برخوردار با اشاره به اینکه شهید محمد رسول رضایی سال ۱۳۵۳ در اسدآباد همدان متولد و با دستکاری در شناسنامه اش عازم جبهه های حق علیه باطل شد، عنوان کرد: وی در دومین اعزام خود با شرکت در عملیات بیت المقدس ۲ در تاریخ ۶۶/۱۰/۳۰ در ارتفاعات‌ غرب‌ شهر ماووت‌ عراق‌ به فیض شهادت نائل آمد.

استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس هشت هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط