ضرورت محله محور و پررنگ کردن بعد اجتماعی مساجد


ضرورت محله محور و پررنگ کردن بعد اجتماعی مساجد

مومنی شاد تولید محتوای ارزشمند انقلابی در فضای مجازی را تاثیرگذار دانست و گفت: باید ضمن محله محور کردن مساجد، راه اندازی کاروان خودرویی در محلات مختلف و اجرای برنامه را مدنظر داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد» ظهر امروز (30 دی ماه) در نشست کمیته مساجد ستاد دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید شخصیتی دلسوز و کارآمد برای انقلاب و نظام باشیم، اظهار کرد: اعتقاد دارم هر شخصی که مسئولیتی در نظام اسلامی به دست گرفت، باید به نحو مطلوب انجام وظیفه کند تا باعث دلگرمی مردم به نظام شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم به اهداف، برنامه ها، آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی وفادار هستند که نشانه بارز آن را در تشییع سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه برنامه های دهه فجر متناسب با شرایط کرونایی طراحی و اجرایی شوند، ادامه داد: باید با نگاه به برنامه سال های گذشته از نقاط قوت آنها در دهه فجر امسال استفاده کنیم.

حجت الاسلام مومنی شاد خاطرنشان کرد: باید کمیته هایی در رده های مختلف تشکیل شود و با تولید موشن گرافی در زمینه برنامه ها و اهداف انقلاب اسلامی، متناسب با شرایط سنی افراد برنامه ریزی کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تولید محتوای ارزشمند در فضای مجازی را تاثیرگذار دانست و یادآور شد: باید ضمن محله محور کردن مساجد، راه اندازی کاروان خودرویی در محلات مختلف و اجرای برنامه را مدنظر داشته باشیم.

وی ضمن تاکید بر پررنگ کردن بعد اجتماعی مساجد که هم اکنون این کار در اداره کل اوقاف استان در حال انجام است، گفت: می توان در این راستا آموزش های مشاوره ای، آسیب های اجتماعی و دیگر برنامه ها را در مساجد انجام داد.

مومنی شاد گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد، هیئت های امنا، ائمه جماعات و روحانیون باید جهت اجرای مطلوب برنامه ها اتحاد و انسجام لازم را داشته باشند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...