درخشش محمد عباس زاده در تراکتور همچنان ادامه دارد


درخشش محمد عباس زاده در تراکتور همچنان ادامه دارد

محمد عباس زاده ، مهاجم تراکتور با وجود شکست تیمش مقابل استقلال، روند گلزنی خود را ادامه داد. نوشته درخشش محمد عباس زاده در تراکتور همچنان ادامه دارد اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

درخشش محمد عباس زاده در تراکتور همچنان ادامه دارد

محمد عباس زاده همچنان روی دور گلزنی
نویسنده : Parsfootball Instagram Service
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ | ۲۲:۰۰
درخشش محمد عباس زاده در تراکتور همچنان ادامه دارد

محمد عباس زاده ، مهاجم تراکتور با وجود شکست تیمش مقابل استقلال، روند گلزنی خود را ادامه داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

تراکتور روز دوشنبه در دیداری حساس و تعیین کننده با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم استقلال شد. در روزی که مهاجمان استقلال یک برد شیرین را برای تیم شان به ارمغان آوردند، محمد عباس زاده ، مهاجم تراکتور از گلزنی غافل نماند، اگرچه تک گل او، تاثیری روی تغییر نتیجه بازی نداشت.

عباس زاده که با حضور مسعود شجاعی در راس کادر فنی تراکتور، جای ثابتی در ترکیب اصلی تیمش پیدا کرده، با گلزنی مقابل استقلال، روند گلزنی خود را ادامه داده و شمار گل های خود در این فصل را به عدد ۶ رساند.

عباس زاده طی ۵ هفته اخیر، ۵ گل به ثمر رساند و آمار خوب خود یعنی میانگین یک گل زده در هر بازی را با گلزنی مقابل استقلال برای یک هفته دیگر ثابت نگاه داشت. در این ۵ بازی، عباس زاده، یک گل به استقلال، صنعت نفت و پیکان زده و دو بار هم مقابل ذوب آهن گلزنی کرده است. تنها بازی که عباس زاده در این مدت در آن گلزنی نکرده، بازی با شهرخودرو است که بدون گل به پایان رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول