درخواست هند از واتساپ برای عدم اجرای به روزرسانی جدید


درخواست هند از واتساپ برای عدم اجرای به روزرسانی جدید

وزارت فناوری هند از واتساپ خواسته تا از تغییراتی که می‌خواهد در سیاست‌های اطلاعات شخصی کاربران خود اعمال کند صرف نظر کند.

وزارت فناوری هند از واتس‌اپ خواسته تا از تغییراتی که می‌خواهد در سیاست خود در قبال اطلاعات شخصی کاربران ایجاد کند، عقب نشینی کند.

واتساپ این ماه گفته بود که می‌خواهد تغییراتی را در قبال رویکرد خود نسبت به اطلاعات خصوصی کاربران ایجاد کند و دولت هند مدعی است که این مسئله قدرت انتخاب کاربران هندی را از بین خواهد برد. درواقع با توجه به اینکه واتساپ و گوگل به عنوان شرکت مادر آن برای توسعه فعالیت خود خیلی روی هند حساب کرده بودند، این درخواست دهلی نو می‌تواند مشکل جدیدی برای آنها باشد.

وزارت فناوری اطلاعات هند طی نامه‌ای به ویل کاتکارت، رئیس شرکت واتساپ اعلام کرده است که تغییرات مدنظر شرکت واتساپ و گوگل باعث نگرانی‌های گسترده در میان کاربران هندی در زمینه حفظ اطلاعات خصوصی آنها شده است. به همین خاطر از شما می‌خواهیم تا از اعمال این تغییرات صرفنظر کنید.

شرکت فیسبوک سال گذشته میلادی 5.7 میلیارد دلار در شرکت ریلاینس هند سرمایه گذاری کرده که بخش قابل توجهی از این سرمایه‌گذاری با هدف جذب ده‌ها میلیون فروشگاه به استفاده از شبکه خدمات پرداخت دیجیتال واتساپ انجام شده است.

واتساپ در هند 400 میلیون کاربر دارد و برنامه‌های زیادی برای فعالیت در هند برای خود تدوین کرده که از جمله آنها می‌توان به فروش بیمه سلامت اشاره کرد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت