تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه بر عهده دانشگاه‌هاست


تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه بر عهده دانشگاه‌هاست

رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم گفت: تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه بر عهده دانشگاه‌ها گذاشته شده است.

تمدید مهلت دفاع از پایان‌نامه بر عهده دانشگاه‌هاستعلی‌اکبر صفوی، رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هر کجا که در برگزاری امتحانات به دلیل بیماری، فقر، آلودگی هوا و ... تاخیر ایجاد شود دانشگاه‌ها از طرف وزارت علوم این اختیار را دارند که مهلت دفاع از پایان نامه‌ را تمدید کنند و از این بابت هیچ مشکلی وجود ندارد.

او افزود: تمدید دفاع از پایان نامه‌ یا رساله دکتری از مسائل داخلی دانشگاه‌هاست و آن‌ها می‌توانند با برنامه ریزی صحیح در صورت درخواست و تقاضای دانشجویان این معضل را رفع کنند.

صفوی تصریح کرد: برای مثال در صورت بروز قطعی برق یا هر اتفاق دیگری در تهران، شیراز و یا هر شهر دیگردانشگاه‌ها می‌توانند دفاع از پایان نامه‌ را تمدید کنند.

رئیس تحقیقات و فناوری کارگروه تخصصی آموزش‌های الکترونیکی وزارت علوم ادامه داد: دانشگاه‌ها متناسب با مشکلات موجود اختیار تمدید یا عدم تمدید دفاع از پایان نامه و رساله‌ دکتری را دارند و از این بابت نیازی به تصمیم گیری وزارت علوم نیست، چرا که وزارتخانه از قبل این اختیار را به دانشگاه‌ها واگذار کرده است.

بیشتر بخوانید

شرایط دفاع از پایان نامه در دانشگاه تهران با توجه به تعطیلات دفاع مجازی از پایان نامه‌ها در دانشگاه امیرکبیر شیوه دفاع مجازی از رساله در دانشگاه تربیت مدرس

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!