ووشوکار سیستان و بلوچستان برای داوری لیگ برتر کشور دعوت شد


ووشوکار سیستان و بلوچستان برای داوری لیگ برتر کشور دعوت شد

زاهدان- ایرنا- رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان گفت: زینب عباسی ووشوکار برجسته این استان برای قضاوت در لیگ برتر کشور که 15 تا 20 بهمن در تهران برگزار می‌شود دعوت شد.

عباس شیبک روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این داور ووشوکار سیستان و بلوچستان با ۲۲ سال سابقه فعالیت در ووشو دارای مدرک داوری بین المللی درجه a است.

وی منتخب زنان ووشوکار ایران و مربیگری چندین دوره تیم ملی را از جمله موفقیت‌های این بانوی ووشوکار سیستان و بلوچستان ذکر کرد.

رییس هیات ووشو سیستان و بلوچستان بیان کرد: عباسی تنها داور بین المللی ووشو استان برای قضاوت در این لیگ به عنوان هیات ژوری از سوی فدراسیون ووشو ایران دعوت شده است.

وی افزود: این دارو سیستان و بلوچستان همه ساله در مهمترین و حساس‌ترین رقابت‌ها به قضاوت می‌پردازد و جزو نوابغ ورزشی استان است که در این لیگ حضور دارد.

شیبک گفت: ووشو به عنوان یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار توانسته با فعالیت در بیشتر شهرستان‌های استان بیش‌از سه هزار ورزشکار را جذب کند.

به گزارش ایرنا هم‌اینک بیش‌از ۴۶هزار ورزشکار سازمان یافته در قالب حدود ۵۰ هیات استانی و ۵۰۰ هیات شهرستانی در سیستان و بلوچستان مشغول فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


از من مپرس