آغاز حفاری مکانیزه بخش پایانی پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو


آغاز حفاری مکانیزه بخش پایانی پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو

دستگاه حفار مکانیزه‌ای که در پروژه توسعه جنوبی خط 6 مترو مشغول پیشروی است، با گذر از ایستگاه میدان اصلی شهرری (ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)) وارد مرحله پایانی حفاری‌های این بخش شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی مزینانی مجری خط ۶ مترو با اعلام اینکه دستگاه حفار مکانیزه‌ای که در پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو مشغول پیشروی است، با گذر از ایستگاه میدان اصلی شهرری «ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)» وارد مرحله پایانی حفاری‌های این بخش شد؛ با این توصیف، می‌توان گفت به دنبال حفاری حدود ۸۰۰ رینگ باقی مانده که به لحاظ متراژ شامل ۱۲۰۰ متر طول می‌شود، پروژه توسعه جنوبی خط ۶ طی ماه‌های آتی پایان خواهد یافت، افزود: پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو، شامل ۶ کیلومتر مسیر و ۴ ایستگاه از دولت‌آباد تا شرق حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: عملیات حفاری این مسیر توسط دستگاه حفار مکانیزه تمام مقطع صورت می‌پذیرد که در حال حاضر دستگاه حفار با گذر از ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حفاری ۱۲۰۰ متر باقی مانده از مسیر را شروع کرده است تا به ایستگاه پایانی بخش توسعه جنوبی خط ۶ یعنی ایستگاه حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رسیده و عملاً عملیات حفر تونل مترو خاتمه یابد.

با احداث ۴ ایستگاهی که در بخش توسعه جنوبی خط ۶ برنامه‌ریزی شده است، تحولی محسوس در دسترسی هرچه آسان‌تر اهالی شهرری به شبکه مترو و نیز متقابلاً مراجعان اقصی نقاط پایتخت به شهرری و اماکن زیارتی آن صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی آنکه در حال حاضر دستگاه حفار مکانیزه تمام مقطعی که در پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مشغول به کار است، روزانه حدود ۶ الی ۷ متر پیشروی دارد.


به گزارش خبرگزاری مهر، علی مزینانی مجری خط ۶ مترو با اعلام اینکه دستگاه حفار مکانیزه‌ای که در پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو مشغول پیشروی است، با گذر از ایستگاه میدان اصلی شهرری «ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)» وارد مرحله پایانی حفاری‌های این بخش شد؛ با این توصیف، می‌توان گفت به دنبال حفاری حدود ۸۰۰ رینگ باقی مانده که به لحاظ متراژ شامل ۱۲۰۰ متر طول می‌شود، پروژه توسعه جنوبی خط ۶ طی ماه‌های آتی پایان خواهد یافت، افزود: پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مترو، شامل ۶ کیلومتر مسیر و ۴ ایستگاه از دولت‌آباد تا شرق حرم عبدالعظیم حسنی (ع) در حال اجرا است.

وی اظهار داشت: عملیات حفاری این مسیر توسط دستگاه حفار مکانیزه تمام مقطع صورت می‌پذیرد که در حال حاضر دستگاه حفار با گذر از ایستگاه میدان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) حفاری ۱۲۰۰ متر باقی مانده از مسیر را شروع کرده است تا به ایستگاه پایانی بخش توسعه جنوبی خط ۶ یعنی ایستگاه حرم عبدالعظیم حسنی (ع) رسیده و عملاً عملیات حفر تونل مترو خاتمه یابد.

با احداث ۴ ایستگاهی که در بخش توسعه جنوبی خط ۶ برنامه‌ریزی شده است، تحولی محسوس در دسترسی هرچه آسان‌تر اهالی شهرری به شبکه مترو و نیز متقابلاً مراجعان اقصی نقاط پایتخت به شهرری و اماکن زیارتی آن صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی آنکه در حال حاضر دستگاه حفار مکانیزه تمام مقطعی که در پروژه توسعه جنوبی خط ۶ مشغول به کار است، روزانه حدود ۶ الی ۷ متر پیشروی دارد.

کد خبر 5126396

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط