فعالیت های ستاد عتبات عالیات را مردمی کنید


فعالیت های ستاد عتبات عالیات را مردمی کنید

آیت الله فلاحتی با تاکید بر اینکه فعالیت های ستاد عتبات عالیات را مردمی کنید گفت: هر قدر انسان در فعالیت‌ها و مرمت عتبات عالیات با اخلاص عمل کند، ماندگار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» امروز (چهارشنبه، ۱ بهمن) در جلسه هیئت امنای ستاد عتبات گیلان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خدمتگذاری در آستان ائمه اطهار(ع) بسیار ارزشمند است گفت: هر حرکتی که برای ائمه اطهار(ع) انجام شود، آن معصوم(ع) از ابتدا تا انتها ناظر و حمایت کننده شخص کمک کننده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه ایرانی‌ها در طول تاریخ شیعه در ساخت و ساز مرقدها حضور فعال داشتند افزود: گیلانی‌ها از گذشته ارادت ویژه و خالصانه به اهل بیت(ع) داشتند و در مرمت و بازسازی عتبات عالیات مستمر فعالیت می‌کردند.

وی ساماندهی مرمت و بازسازی عتبات عالیات را از برنامه‌های محوری ستاد عتبات عالیات اعلام و تاکید کرد: باید کمک‌ها و فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات با مشارکت مردم انجام شود. هر ریالی که مردم می‌دهند به طور قطع خدای متعال چندین برابر آن را عنایت می‌کند.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی فعالیت‌های انجام شده در بازسازی عتبات عالیات به مردم بسیار اثرگذار است، اظهارداشت: باید در فعالیت‌ها اخلاص داشت، هر قدر انسان در فعالیت‌ها و مرمت عتبات عالیات با اخلاص عمل کند، ماندگار می‌شود.

وی با قدردانی و ستایش از کمک‌های مردم گیلان برای بازسازی عتبات عالیات بیان کرد: اگر در مرمت و بازسازی عتبات عالیات خالصانه کار کنیم به طور قطع خداوند کمک می‌کند.

پایان پیام/84

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط