حضور اختیاری و محدود کلاس اولی‌های خراسان جنوبی در مدارس از امروز


حضور اختیاری و محدود کلاس اولی‌های خراسان جنوبی در مدارس از امروز

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: از امروز اول بهمن ماه 99 مدارس ابتدایی استان پذیرای کلاس اول و دومی‌ها به صورت کاملا اختیاری و محدود با رعایت شدید پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری‌های اجتماعی هستند.

محمد علی واقعی، امروز چهارشنبه یکم بهمن به خبرنگاران گفت: هیچ روشی در آموزش دانش‌آموزان پایه اول و دومی جای حضور در کلاس درس را نمی‌گیرد.

به گزارش ایسنا، وی، صیانت و حراست از سلامت دانش‌آموزان، معلمان و کادر اجرایی مدارس را اولویت نخست آموزش و پرورش در بهارستان علم و ادب دانست و بیان کرد: زهمه مدیران مدارس موظف شده‌اند نسبت به برقراری شرایط مناسب در کلاس‌های درس و ضدعفونی مستمر آن، شارژ دستگاه‌های محلول پاش دست و صابون مایع؛ قبل، حین و پس از خروج دانش‌آموزان از مدارس اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: علاوه بر پایه‌های اول و دوم آموزش کلاس‌های مهارتی و کارآموزی هنرستان‌های استان نیز از امروز به صورت اختیاری و محدود در شهرهای زرد و آبی حضوری برگزار می‌شود.

واقعی یادآور شد: حداکثر تعداد دانش‌آموزان در کلاس‌های درس ۱۰ نفر است و دانش‌آموزانی که به هر دلیل حاضر به شرکت در کلاس‌های حضوری نیستند، می‌توانند کما فی السابق آموزش‌ها را از طریق مدرسه تلویزیونی ایران و شبکه شاد دنبال کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کی یف طی یک هفته بیش از 3500 سرباز خود را در محور دونتسک از دست داد