گوشی اقتصادی ویوو وای 20 جی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد


گوشی اقتصادی ویوو وای 20 جی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گجت نیوز گوشی اقتصادی ویوو وای 20 جی – Vivo Y20G با مشخصات جذابی نظیر دوربین سه گانه 48 مگاپیکسلی و یک باتری غول پیکر 5000 میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد. کمپانی ویوو گوشی‌های سری ویوو ایکس 60 خود را با مشخصات دوربین رقابتی و یک چیپست 5 نانومتری ساخت سامسونگ معرفی کرده است. اما ویوو بیش از... نوشته گوشی اقتصادی ویوو وای 20 جی با باتری 5000...

گوشی اقتصادی ویوو وای ۲۰ جی – Vivo Y20G با مشخصات جذابی نظیر دوربین سه گانه ۴۸ مگاپیکسلی و یک باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی شد.

کمپانی ویوو گوشی‌های سری ویوو ایکس ۶۰ خود را با مشخصات دوربین رقابتی و یک چیپست ۵ نانومتری ساخت سامسونگ معرفی کرده است. اما ویوو بیش از گوشی‌های پرچمدار، در بخش اقتصادی بازار فعال است. این شرکت چینی طی سالیان اخیر روی گوشی‌های اقتصادی خودش مانور داده است. و در میان گوشی‌های اقتصادی این شرکت، سری ویوو Y20 می‌درخشند. در ابتدا پنج مدل این خانواده به نام‌های Y2 و Y20s و Y20i و Y20A و Y20 2021 هستند. اکنون ششمین عضو این خانواده به نام ویو ووای ۲۰ جی معرفی شده است.

زیر قاب گوشی Vivo Y20G از چیپست میان‌رده مدیاتک هلیو جی ۸۰ استفاده شده است. این چیپست بدی نیست و به لطف عضویت در سری تراشه‌های Helio G مدیاتک، امکانات گیمینگ خوبی را ارائه می‌کند. این چیپست بر پایه فناوری ۱۲ نانومتری تولید می‌شود و شامل ۲ هسته ARM Cortex-A75 با سرعت کلاک ۲.۳ مگاهرتز و ۶ هسته Cortex-A55 با سرعت کلاک ۱.۸ مگاهرتز خواهد بود. فعالیت‌های گرافیکی در این گوشی توسط پردازشگر گرافیکی Mali-G52 MC2 با سرعت کلاک ۹۵۰ مگاهرتز انجام می‌شود. در بخش سخت افزاری این گوشی ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد. و برخلاف گوشی‌های پرچمدار این کمپانی، ویوو وای ۲۰ جی از یک اسلات کارت حافظه میکرو اس دی با قابلیت ارتقاء تا ۱ ترابایت برخوردار است.

گوشی اقتصادی ویوو وای 20 جی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

گوشی اقتصادی ویوو وای 20 جی با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

روی قاب جلویی این گوشی یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی LCD با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ رفرش ۶۰ هرتزی حضور دارد. یک بریدگی به شکل قطره آب در بالای این صفحه قرار دارد که از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در پشت قاب این گوشی، دوربین سه‌گانه‌ای با حضور دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، حسگر ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ماژول ۲ مگاپیکسی تشخیص عمق به کار رفته است.

یک حسگر اثر انگشت روی فریم کناری گوشی ویوو وای ۲۰ جی قرار دارد. سازنده می‌گوید این حسگر می‌تواند در عرض ۰.۱۷ ثانیه قفل گوشی را باز کند. البته در شرایط استفاده در دنیای واقعی باید در این مورد نظر داد. این دیوایس قرار است در دو رنگ مشکی و آبی عرضه شود. یک باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت وظیفه تأمین انرژی این گوشی را بر عهده دارد که متأسفانه از طریق درگاه قدیمی microUSB شارژ می‌شود. هرچند ویوو به طرز معجزه‌آسایی این باتری را با سرعت بالای ۱۸ وات شارژ می‌کند.

قیمت گوشی ویوو وای ۲۰ جی

گوشی Vivo Y20G در کارخانجات کمپانی ویوو در هند تولید می‌شود. قیمت این محصول نیز ۲۰۵ دلار خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه «اشباح» از ارتش اسرائیل