فرماندار مرند بر تبیین عملکرد دولت در دهه فجر تاکید کرد


فرماندار مرند بر تبیین عملکرد دولت در دهه فجر تاکید کرد

تبریز- ایرنا- فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه آرامش و اقتدار ما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا است، گفت: روسای ادارات، عملکرد و اقدامات موثر دولت برای کشور را در دهه فجر بیان کنند.

داود گرشاسبی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان مرند اظهار کرد: همگی به نظام و انقلاب وابسته هستیم و باید در جهت خدمت و رشد و تعامل این انقلاب و نظام و کشور تلاش کنیم.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام و انقلاب گفت: ما باید آگاه باشیم، علم به مسائل بین المللی داشته و در برابر دشمنان ایستادگی کنیم، هر کجا دشمن متوجه پیشرفت ما می شود آن را مورد هدف قرار میدهد و اگر دشمن موضوعی را هدف قرار داد، آن موضوع، نقطه اقتدار ما است.

فرماندار ویژه مرند با بیان اینکه برنامه های دهه فجر باید با مشارکت مردم باشد، اظهار داشت: این انقلاب با همکاری مردم به ثمر نشسته و همه وظیفه داریم به مردم خدمت کنیم و باید در برنامه های دهه فجر مردم در کنار مسئولان باشند.

وی با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در شهرستان ادامه داد: در شرایط کرونایی قرار داریم و باید برنامه ها را متناسب با شرایط کرونایی شهرستان تنظیم کنیم.

گرشاسبی تاکید کرد: از تمامی ابزارها و شیوه ها باید برای پر رنگ تر کردن برنامه های دهه فجر استفاده کنیم.

وی اظهار داشت: فضای بهتر، بومی سازی برنامه ها، اجرای بهتر و استفاده از ظرفیت فضای مجازی در اولویت برنامه های دهه فجر امسال باشد.

امام جمعه مرند نیز با اشاره به دستاوردهای بزرگ کشور بعد از انقلاب اسلامی گفت: به برکت رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و خون شهدا، این نظام و انقلاب هر روز به پیشرفت های بزرگی دست پیدا می کند و استکبار هر روز به افول می رود.

حجت الاسلام قهرمان نعمت زاده ادامه داد: قرن ۲۱، قرن ظهور قدرت اسلام و زمینه سازی حکومت امام زمان (عج) و نابودی کشورهای استکبار است.

وی افزود: اگر به قدرتی دست یافته ایم، در سایه انقلاب است و باید با تمام توان، حافظ دستاوردهای نظام و انقلاب و خون شهدا باشیم.

امام جمعه مرند گفت: باید عملکرد این نظام و انقلاب را با برگزاری نمایشگاه آثار و دستاوردها، به اطلاع مردم برسانیم تا مردم به عملکرد خادمان خود پی ببرند و دشمنان نا امیدتر شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان