فرماندار سلماس فردا، پنجشنبه میهمان سامد می‌شود


فرماندار سلماس فردا، پنجشنبه میهمان سامد می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیر روابط عمومی فرمانداری سلماس گفت: فرماندار این شهرستان فردا، پنجشنبه میهمان سامانه ارتباط مردم و دولت است.

یاسر غنی زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: "علی اکبر عسگری" از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ فردا به سوالات مردم پاسخ می‌دهد.

وی اضافه کرد: شهروندان سلماسی می توانند پیشنهادها و انتقادات خود را از این طریق با فرماندار این شهرستان در میان بگذارند.

به گزارش ایرنا، پیش از شیوع بیماری کرونا، طی سال گذشته حدود ۵۰ مدیر استانی از طریق سامد با مردم ارتباط برقرار کرده‌اند که این روند دوباره آغاز شده است.

در دور جدید حضور مدیران استانی در سامد نیز بیش از ۶۰ مدیر استانی در این سامانه برای پاسخ به مردم حضور یافته‌اند که از جمله آنها مقام عالی استان، سه معاون سیاسی امنیتی اجتماعی، هماهنگی امور اقتصادی و امور عمرانی استاندار و حدود ۴۵ مدیرکل حوزه‌های مختلف استانداری و نهادهای مختلف در سطح استان به همراه فرمانداران شهرستان‌های مختلف شمالی و جنوبی استان هستند.

مردم می‌توانند با شماره‌گیری ۱۱۱ به صورت رایگان مشکلات خود را بدون واسطه با مدیران مرتبط در میان بگذارند.

دولت با راه‌اندازی سامانه ارتباط مردمی (سامد) گوشی به دست است تا با راهی مناسب و کم هزینه با مردم ارتباط مستقیم برقرار کند و گام‌های بزرگ‌تری در راستای رفع مشکلات آنها بردارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !