باشگاه شهرخودرو از رسانه‌های شایعه پراکن شکایت می‌کند


باشگاه شهرخودرو از رسانه‌های شایعه پراکن شکایت می‌کند

مشهد- ایرنا- معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: این باشگاه از رسانه‌های شایعه پراکن شکایت می‌کند تا یاد بگیرند خبر را با منبع منتشر کنند.

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه شهرخودرو، داوود سید عباسی افزود: گاهی برخی رسانه‌ها که حسابشان از اهالی خبر و رسانه های پاک و زحمتکش جداست اخباری را منتشر می کنند که فقط در توهمات نویسندگان آنان زاییده می شود.
وی ادامه داد: مردم خراسان و هواداران پرشور شهرخودرو درک می‌کنند که این باشگاه برنامه بلند مدت دارد تا این تیم سالها به عنوان نماینده خراسان در لیگ برتر حضور داشته باشد.

معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: حمیداوی به عنوان مالک باشگاه از جیب خود هزینه می‌کند تا تیم شهر امام رضا (ع) با مشکلی روبرو نشود اما برخی گویا به دنبال مسایل شخصی خود هستند، من با قاطعیت می گویم تیم ما در پایان فصل در جایگاه خوبی قرار می گیرد.

وی ثبات در کادر فنی را هدف اصلی مدیران این باشگاه عنوان کرد و افزود: همه مدیران باشگاه از رحمتی حمایت می‌کنند و بارها عنوان شده است که قرارداد ما با رحمتی سه ساله است.
سید عباسی در باره شرایط تیم شهرخودرو ادامه داد: تیم ما نسبت به فصل های قبل تغییرات بسیار داشته و جوان شده است و در حال حاضر نباید توقعات گذشته را از این تیم داشت.
وی گفت: بازیکنان جوان این تیم کم‌کم به مرز پختگی می‌رسند، هرچند ما در اوایل فصل تاوان همین جوانی تیم را دادیم و شاید هم در آینده باز هم این اتفاق رخ بدهد، با این وجود به کادر فنی تیم و شخص رحمتی ایمان داریم و از او به شکل کامل حمایت می کنیم.

معاون اجرایی باشگاه شهرخودرو خراسان افزود: فاصله امتیازات تیم ما با تیم های بالانشین خیلی زیاد نیست و مشکل توقعات بالایی است که از گذشته باقی مانده است. رحمتی و دستیارانش نیز تلاش می کنند تیم بتواند پیروز شود، هواداران شهرخودرو نیز باید هوشیار باشند و اجازه ندهند برخی مسایل این تیم را به حاشیه ببرد و باید همه در کنار هم از تیم و اعضای آن حمایت کنیم.

طی هفته های گذشته گمانه زنی هایی از سوی برخی رسانه ها در خصوص بدهی های مالی باشگاه شهرخودرو، دلایل جدایی برخی از کادر فنی از جمله مربی بدنساز و تغییر سرمربی در محافل خبری مطرح شد که این باشگاه ضمن رد این اخبار بارها بر حمایت خود از کادر فنی و سید مهدی رحمتی سرمربی تیم تاکید کرده است.

در حال حاضر تیم فوتبال شهرخودرو با ۱۲ امتیاز در رده ۱۳ جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر فوتبال قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !