رییس‌ فدراسیون: پیشکسوتان موجب رشد کشتی می‌شوند


رییس‌ فدراسیون: پیشکسوتان موجب رشد کشتی می‌شوند

خرم‌آباد - ایرنا - رییس‌ فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت: پیشکسوتان موجب رشد و توسعه کشتی می‌شوند و باید در این راستا همفکری کنند.

به گزارش ایرنا علیرضا دبیر روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی با روسای هیات های کشتی لرستان اظهار داشت: بزرگان کشتی باید با همدلی و همفکری زمینه توسعه استان را فراهم کنند.

وی افزود: در شهرستان هایی که امکانات وجود ندارد سپاه سوله را در اختیار ورزشکاران کشتی قرار دهد و فدراسیون نیز تشک را فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: مربیان باید تخصص کافی در یک حوزه داشته باشند چراکه یک مربی نمی‌تواند هم نوجوان و هم جوانان را تمرین دهد بنابراین ارتقای سطح فنی مربیان به رشد ورزشکاران کمک خواهد کرد.

وی بیان کرد: میزبانی لیگ کشتی برای استان‌ها یک امتیاز و در رشد و توسعه ورزش موثر است.

غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نیز اظهار داشت: باید با اتفاقات مثبت، موجب توسعه ورزش کشتی شویم و با همدلی، زمینه رشد ورزشکاران را فراهم کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز در ادامه این نشست گفت: کشتی ورزش اول کشور و لرستان است و سابقه این رشته ورزشی در استان به هزاره قبل از میلاد می‌رسد.

حشمت الله امان الهی افزود: لرستان سرشار از استعداد است و اکنون سه ورزشکار این استان عضو تیم ملی کشتی هستند و از تمامی تفکرات مختلف در راستای توسعه این ورزش استقبال می‌کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران