چه گیاهان آپارتمانی برای هدیه دادن مناسب تر هستند؟

گیاه آپارتمانی

گیاهان آپارتمانی یکی از بزرگ ترین تلفیق هایی است که زندگی مدرن انسان امروزی را با طبیعت پیوند می دهد. دنیایی که در آن زندگی می کنیم در واقع دنیای گیاهان است، انسان ها به صورت کاملا ذاتی نیازمند به این طبیعت هستند، اکسیژنی که توسط گیاهان تولید می شود، هوای خنکی که در تابستان ها فراهم می کنند، محصولات غذایی حاصل از گیاهان مختلف و بسیاری از دلایل دیگر همگی نشان دهنده نیاز مبرم و حیاتی انسان ها به گیاه به خصوص گیاه آپارتمانی است.

مزایای خرید گیاه آپارتمانی

یکی از مهمترین دلایل نیاز انسان به گیاهان آپارتمانی، حس آرامش بخشی است که آن ها برای انسان ها به ارمغان می آورند. این حس آرامش به علت لطافت، ظرافت و همچنین رنگ سبز گیاهان است.

از مهم ترین دلایل خرید گیاه آپارتمانی، مفید بودن آنها برای سلامتی انسان است. در زندگی ماشینی امروزی، پرورش گیاهان آپارتمانی به شما امکان می دهد که فضایی سالم تر در آپارتمان خود داشته باشید. بسیاری از گیاهان آپارتمانی می توانند اکسیژن بیشتری در فضای خانه پراکنده کرده و حتی به تصفیه آلودگی هوا کمک کنند.

چه گیاهان آپارتمانی برای هدیه دادن مناسب تر هستند؟

از دیگر دلایل خرید گیاهان آپارتمانی این است که این گیاهان دانه پراکنی نمی کنند بنابراین، مشکلاتی مانند بروز حساسیت در اثر رشد آنها در منزل وجود نخواهد داشت. پس بدون نگرانی می توانید انواع مختلفی از گیاه آپارتمانی را از گل فروشی های آنلاین مثل گل گیفت سفارش دهید.

چرا گیاهان آپارتمانی را از گل گیفت بخریم؟

امروزه که همه چیز با اینترنت و فروشگاه های اینترنتی پیش می رود، می توانید گیاهان آپارتمانی، دسته گل ها و گل هال های متنوعی را برای مناسب های مختلف همچون سالگرد، جشن های تولد و...به صورت آنلاین از سایت گل گیفت سفارش دهید.

در این گل فروشی آنلاین امکان سفارش انواع و اقسام گل های آپارتمانی که به اشکال مختلف تزئین شده اند، طبق سلیقه خودتان وجود دارد. در گل فروشی آنلاین گل گیفت به راحتی می توانید انواع گیاهان آپارتمانی را پس از مشاهده و بررسی آنها در سایت سفارش داده و با ارسال رایگان درب منزل دریافت کنید.

گیاهان آپارتمانی مناسب برای هدیه دادن

انواع متنوعی از گیاه آپارتمانی وجود دارند که می توانید با پرورش آنها در منزل، حال و هوای خانه تان را تغییر دهید.

چه گیاهان آپارتمانی برای هدیه دادن مناسب تر هستند؟

گیاه آپارتمانی پتوس

این نوع از گیاه معمولا بدون گل است و کاملا دارای برگ های پرپشت و در هم تنیده ای است. برای هدیه دادن این گیاه، اول توجه کنید که آیا جایی برای آویزان کردن آن وجود دارد یا خیر.

از جمله ویژگی های بسیار مهم در خصوص گیاه پتوس آن است که این گیاه با برگ های بسیار زیادش قابلیت تصفیه کردن هوای محیط را دارد، بنابراین استفاده از پتوس در محیط های پر رفت و آمد و جایی که میزان رفت و آمد هوا کم است می تواند بسیار موثر باشد.

البته این گیاه آپارتمانی در خانه نیز بسیار کاربرد دارد زیرا باعث می شود که هوای خانه دائما تازه باشد، بسیار سریع رشد می کند و زیبایی خاصی نیز به محیط اطرافش می بخشد.

گیاه آپارتمانی سانسوریا

سانسوریا گیاهی شبیه به کاکتوس است، برگ ندارد و به شکل موهای بافته شده دیده می شود. ظاهر جالب و مرتب این گیاه که با دیگر گیاهان آپارتمانی بسیار متفاوت است باعث شده تا سانسوریا مورد توجه افراد بسیار و به خصوص آن هایی که خانه ای مدرن دارند قرار بگیرد.

چه گیاهان آپارتمانی برای هدیه دادن مناسب تر هستند؟

در مورد مراقبت از گیاه سانسوریا باید بگوییم که فکر کنید کاکتوس در خانه نگه داشته اید، زیرا این گیاه نسبت به تغییرات دمایی شدید، کم آبی، خشکی، نور کم، هوای خشک و...بسیار مقاوم است.

بنابراین برای افرادی که مشغله کاری بسیار زیادی دارند این گیاه می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. البته ویژگی دیگر سانسوریا که نباید از قلم بیفتد آن است که سانسوریا به خوبی هوای محیط را تصفیه می کند، پس در مکان هایی با آلودگی هوا و یا به اصطلاح هوای مانده سانسوریا کم بسیار بزرگی می تواند باشد.

گیاه آپارتمانی عنکبوتی

اگر دوستتان به تازگی شروع به نگهداری از گیاهان آپارتمانی کرده است، گیاه عنکبوتی یکی از بهترین انتخاب ها برای او است که می توانید از گل فروشی آنلاین گل گیفت سفارش دهید. مقاومت و ماندگاری بالایی که دارد در کنار ویژگی تصفیه هوای آن، باعث محبوبیت هر چه بیشتر این گیاه آپارتمانی شده است.

اگر گیاه عنکبوتی را به دقت نگاه کنید متوجه می شوید که چند شاخه زرد رنگ از گیاه آویزان شده اند، در صورتی که گیاه رشد خوبی داشته باشد، این آویزهای زرد رنگ که حاوی جوانه و دانه های گیاه هستند، تکثیر شده و باعث می شوند تا گیاهان عنکبوتی کوچک و بیشتری هم حاصل شوند.

گیاه آپارتمانی بامبو

گیاه بامبو یکی از جذاب ترین گیاهان آپارتمانی است که برای هدیه دادن کاملا مناسب است. در وب سایت گل گیفت نیز انواع مختلفی از آن در سایز های مختلف وجود دارد که می توانید آن ها را به صورت اینترنتی سفارش داده و در اماکنی همچون شرکت ها، سالن های اداری، خانه های دوبلکس با سقف بلند و...استفاده کنید.

گیاه آپارتمانی بامبو معمولا ارتفاعی بیشتر از یک متر و نیم پیدا می کند که باعث می شود تا ابهت بسیار بیشتری نسبت به دیگر گیاهان آپارتمانی داشته باشد. به همین خاطر است که بر روی بلند بودن سقف مکان قرار گیری گیاه تاکید کردیم.

در خصوص شرایط نگهداری بامبو باید بگوییم که بامبو اگر در معرض نور مستقیم خورشید مثلا در تراس یا حیاط قرار بگیرد، طولی نمی کشد که از بین می رود. این گیاه بایستی از نور غیر مستقیم خورشید تغذیه و استفاده کند. دمای محیط نیز بایستی در حد معتدل و معمول یعنی بین 17 تا 23 درجه سانتی گراد قرار بگیرد.

برای خرید گیاهان آپارتمانی مناسب برای هدیه به چه نکاتی توجه کنیم؟

مسلما اگر اهل گل و گیاه باشید دوست دارید که این موهبت الهی و زیبایی محض را به دیگر دوستان و آشنایانتان نیز هدیه دهید. اما برای دادن این هدیه به دوستانتان بهتر است کمی صبور باشید و چند نکته بسیار مهم را در نظر بگیرید تا این هدیه هم باعث خوشحالی مخاطبتان شود و هم آن که از بابت شرایط نگهداری آن گلدان یا گیاه خیالتان کاملا راحت باشد.

چه گیاهان آپارتمانی برای هدیه دادن مناسب تر هستند؟

سلیقه مخاطب

مهم ترین نکته ای که در کادو دادن گل و گیاهان آپارتمانی وجود دارد در خصوص سلیقه فرد است. آیا مطمئن هستید که او به گیاهان علاقه دارد؟ در صورتی که می دانید او گیاه شناس کارکشته ای است و گیاهان زیادی داشته است می توانید به سلیقه خودش از گیاهان آپارتمانی و دیگر گلدان های بدون گل که در وب سایت گل گیفت موجود است، برای هدیه دادن به او استفاده کنید.

شرایط خانه

بسیاری از گیاهان آپارتمانی به گونه ای از لحاظ ژنتیکی دستکاری شده اند که در شرایط خانه قادر به حفظ بقای خود باشند، اما باز هم فراموش نکنید که هر خانه ای با خانه دیگر دارای تفاوت هایی است.

به طور مثال ممکن است در یک خانه میزان نورگیری اتاق بسیار زیاد باشد، اما خانه دیگر نور گیری کمی داشته باشد، گرم بودن، سرد بودن و یا معتدل بودن دمای خانه و...همگی جز شرایط بسیار مهم و البته عمومی برای زندگی گیاهان هستند که هنگام خرید و سفارش گیاهان آپارتمانی از گل فروشی آنلاین باید به آن توجه کنید.

حضور کودک

شاید برایتان ذکر این نکته کمی عجیب باشد، اما در هنگام هدیه دادن یک گیاه آپارتمانی یا حتی خریدن یک گلدان بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که بچه مساوی است با کنجکاوی محض و اگر گیاه بسیار ظریف و شکننده باشد، احتمال خراب کردن آن توسط کودک بسیار زیاد می شود. پس در خانه هایی که بچه حضور دارد سعی کنید گیاهان درشت تر و درخت مانند را از گل فروشی اینترنتی گل گیفت سفارش دهید.

سخن پایانی

فراموش نکنید که گیاهان چه آپارتمانی باشند و چه در حیات طبیعی رشد کنند، موجودات جانداری به حساب می آیند پس نهایت تلاشتان را بکنید تا از این موجود جاندار که هم هوا را برایتان تصفیه می کند و هم باعث زیبایی محیط اطرافتان می شود، مراقبت کنید تا به بهترین نحو ممکن در خانه یا محل کار شما زندگی کند.