تجلیل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از مسؤولان و خبرنگاران خبرگزاری رسا


تجلیل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از مسؤولان و خبرنگاران خبرگزاری رسا

مدیر روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه با حضور در خبرگزاری رسا از طرف حجت الاسلام والمسلمین ربانی از دبیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی تجلیل کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت الاسلام نامنی مدیر روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه عصر امروز با حضور در خبرگزاری رسا از طرف حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی رییس مرکز خدمات حوزه های علمیه از دبیران و خبرنگاران این رسانه حوزوی به پاس پوشش فعالیت های مرکز خدمات حوزه در زمینه های مختلف تجلیل کرد.

وی ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری رسا با ارائه گزارشی از سوی دبیران، در جریان روند فعالیت های این رسانه حوزوی قرار گرفت.

حجت الاسلام نامنی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه، این مرکز را یک نهاد خدمت‌گزار خواند و گفت: شیوع ویروس منحوس کرونا اگرچه موجی از تهدید را در پی داشت، اما سبب شد استعدادها شکوفا شده و از دل این تهدیدها، فرصت هایی برای ما پدید آید که ساختن واکسن کرونا از سوی دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی یکی از این فرصت ها است.

مدیر روابط عمومی مرکز خدمات حوزه های علمیه از تشکیل قرارگاه جهادی پیامبر اعظم(ص) برای فعالیت در زمینه کمک مؤمنانه و رزمایش همدلی و مواسات از سوی این مرکز خبر داد و بیان کرد: جامعه طلاب با این که امروز در شرایط سخت معیشتی به سر می برند، اما برای طرح کمک مؤمنانه و مواسات 5 میلیارد تومان و برای کمک به سیل زدگان ابتدای سال گذشته، 4 میلیارد تومان کمک مالی کرده اند.

وی اقدامات مرکز خدمات حوزه های علمیه در زمینه فرهنگ سازی و جلوگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا را مورد توجه قرار داد و به تبیین رویکردهای این مرکز در ارائه خدمات به طلاب پرداخت و ابراز کرد: ما از سال 90 بر آن شدیم که از رویکرد معیشتی و صنفی به سوی رویکرد فرهنگی و هدفمند حرکت کنیم؛ در این رویکرد جدید تنها طلابی از خدمات ما بهره مند می شوند که مثمر ثمر باشند، یعنی به تبلیغ یا تدریس و یا فعالیت در شؤون حوزوی بپردازد.

حجت الاسلام نامنی با بیان اینکه امروز نخبگان حوزه از سوی مرکز خدمات حوزه های علمیه مورد حمایت قرار می گیرند، نسبت به سند راهبردی این مرکز ابراز خرسندی کرد و عنوان داشت: این مرکز عنایت خاصی به جوان گرایی دارد؛ مسؤولیت برخی از معاونت های مهم این مجموعه به جوانان سپرده شده، باید دانست همین موضوع در فعالیت‌های مرکز خدمات بسیار مؤثر بوده است.

وی تصریح کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه با توجه به گستره بسیار زیادی که دارد، جزء شفاف ترین نهادهای حوزوی محسوب می شود؛ علت این امر نیز پاکدستی کارکنان و وجود لایه های نظارتی گوناگون است./841/پ202/ف

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوزه علمیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی