تثبیت صدرنشینی سپاهان و پیروزی هراز در ماراتن هفته 22 لیگ برتر والیبال


تثبیت صدرنشینی سپاهان و پیروزی هراز در ماراتن هفته 22 لیگ برتر والیبال

تهران- ایرنا- در هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال تیم سپاهان صدرنشینی خود را تثبیت کرد و هراز در یک دیدار زیبا و طولانی حریف خود را شکست داد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال ایران امروز (چهارشنبه) با ۶ بازی به میزبانی تهران درحال برگزاری است. در مسابقات ظهر تیم‌های سپاهان و هراز حریفان خود را شکست دادند.

در سالن فدراسیون، سپاهان در سه ست پیاپی و با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۱ مقابل تیم قعرنشین آذرباتری ارومیه به پیروزی رسید. سپاهان با این پیروزی همچنان با ۱۶ برد و ۴۷ امتیاز در رده نخست جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد.

در حساس‌ترین بازی هفته که در خانه والیبال برگزار شد، هراز با نتیجه سه بر ۲ مقابل سایپا به برتری رسید. ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازات ۳۱ بر ۲۹ و ۳۰ بر ۲۸ به سود هراز و ست‌های سوم و چهارم با امتیازات ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع سایپا به پایان رسید و کار به ست سرنوشت‌ساز پنجم کشید. در این ست هم هراز بود که ۱۵ بر ۱۰ پیروز شد و به یک برد مهم در جدول رده‌بندی دست یافت. این مسابقه دقایقی به دلیل قطعی برق سالن متوقف شده بود.

با این نتیجه هراز با ۱۶ برد و ۴۵ امتیاز به صورت موقت و پیش از برگزاری مسابقه شهرداری ارومیه و شهرداری قزوین به رده دوم صعود کرد. سایپا هم با ۱۳ برد و ۴۱ امتیاز، نسبت به هفته گذشته یک پله پایین رفت و در رتبه ششم قرار گرفت.

نتایج و برنامه مسابقات هفته ۲۲ لیگ برتر والیبال

فولاد سیرجان ۳ - خاتم اردکان صفر

راه‌یاب ملل کردستان صفر - شهرداری ورامین ۳

سایپا تهران ۲ - هراز آمل ۳

آذرباتری ارومیه صفر - سپاهان اصفهان ۳

ساعت ۱۷، خانه والیبال، پیکان تهران - شهداب یزد

ساعت ۱۷، سالن فدراسیون، شهرداری ارومیه - شهرداری قزوین

هورسان رامسر و شهرداری گنبد در این هفته استراحت داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله مرگبار شرور خطرناک به 2 مرد جلوی جگرکی در شهریار / این قاتل 2 سال زندگی پنهانی داش...