پیست دومیدانی اردبیل دهه فجر افتتاح می شود


پیست دومیدانی اردبیل دهه فجر افتتاح می شود

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین و استانداردترین پیست دومیدانی کشور در ایام الله دهه فجر در اردبیل افتتاح می شود.


حجت الاسلام سید کاظم موسوی در بازدید از طرح های توسعه ورزش اردبیل اظهار کرد: اخیرا دیداری را با معاون پارلمانی و حقوقی وزارت ورزش و جوانان داشتیم تا مقدمات افتتاح و بهره برداری از برخی پروژه ها در حوزه ورزش و جوانان فراهم آید.


وی تصریح کرد: مقرر شد در ایام الله دهه فجر و با حضور وزیر ورزش و جوانان بزرگترین پیست دومیدانی در اردبیل به بهره برداری برسد تا این مجموعه میزبان مسابقات و رویدادهای مختلف در این رشته ورزشی باشد.


نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: این سالن که در منطقه شمالغرب بی نظیر است، با همت مسئولان کشوری و استانی در سال های اخیر اجرایی و عملیاتی شده و با بهره برداری از آن توسعه ورزش قهرمانی را در رشته های مختلف شاهد خواهیم بود.


موسوی به توافق انجام شده با وزارت ورزش و جوانان برای احداث 14 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال اشاره کرد و افزود: در دهستان های اردبیل، نیر و نمین قرار است با سرمایه گذاری 70 میلیارد ریال این 14 زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال راه اندازی شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: وزیر ورزش و جوانان این 14 زمین را به نیت 14 معصوم در اردبیل اجرایی و عملیاتی می کنند که امیدواریم با فراهم شدن این زیرساخت، ورزش در مناطق روستایی با حضور جوانان و نوجوانان علاقمند توسعه یافته و شور و حال خاصی را در این مناطق شاهد باشیم.


موسوی اضافه کرد: در کنار احداث این زمین های چمن مصنوعی قرار شد سالن دومیدانی مسقف نیز با تجهیزات مناسب آماده بهره برداری شود و در کنار آن تکمیل ورزشگاه علی دایی و بهسازی و نوسازی آن نیز به سرعت تکمیل و در اختیار ورزش و جوانان استان قرار گیرد.


وی بیان کرد: ما در هفته های گذشته نیز دیداری را با چند رئیس فدراسیون در سطح کشور داشتیم که از آنها قول مساعد گرفتیم تا منابع مورد نیاز را برای توسعه طرح های ورزشی به هیئت های استانی مساعدت کرده و کمک های لازم را انجام دهند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...