رئیس مجمع عالی ورزش: کرمان ظرفیت های ورزشی بالقوه ای دارد


رئیس مجمع عالی ورزش: کرمان ظرفیت های ورزشی بالقوه ای دارد

کرمان - ایرنا - مسئول مجمع عالی ورزش کشور با بیان اینکه نگاه به استان کرمان نگاه ویژه ای است، تصریح کرد: استان کرمان ظرفیت و جایگاه خاصی دارد و به لحاظ ورزشی هم سابقه ای استان کرمان سابقه درخشانی است .

به گزارش ایرنا، مجمع عالی ورزش کرمان شامگاه چهارشنبه با حضور مسئول مجمع عالی ورزش کشور، مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا و جمعی از نخبه های ورزشی استان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

مسئول مجمع عالی ورزش کشور با اشاره به آغاز به کار مجمع عالی ورزش کرمان گفت: این تشکل مجوعه ای مردمی است که از ظرفیت مردم برای خود مردم استفاده می کند، امیدواریم بتوانیم یک جریان فرهنگی را در ورزش ایجاد کنیم.

کمال تنها افزود: امروز شاهد معارفه ستاد مجمع استان کرمان بودیم و از امروز به صورت جدی کارشان را شروع می کنند و ما هم هر آنچه توان داریم کمک می کنیم تا به اهدافشان برسند.

این مسئول با بیان اینکه این مجمع در ۲۲ استان فعال شده است، تاکید کرد: تا یک ماه آینده مجامع کل استان های کشور راه اندازی می شود و در قالب واحد ۳۲ مجمع طی یکسری برنامه های عملاتی و خاص کارهایشان را آغاز می کنند .

مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا هم در این آیین گفت: راه اندازی مجمع ورزشی استان کرمان، از مجموعه کار گروه های بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا است که یکی از ماموریت های آن هویت دادن و تقویت حرکت های مردمی است.

رسول الله وردی افزود: این بنیاد فرهنگی از سال ۹۲ با دستور مقام معظم رهبری شکل گرفته و در حوزه های مختلف فعالان اجتماعی کارگروه هایش را کامل می کند.

وی با بیان اینکه یک جمع فعال و تاثیرگذار جامعه ما ورزشکارانمان هستند، گفت: اگر این کار گروه جهت گیری لازم را انجام دهد در ارتقای ورزش قهرمانی و توسعه ورزش عمومی می تواند موثر باشد.

این مسئول تصریح کرد: ما جایی برای نا امیدی نداریم، درست است که راهی سخت پیش رو داریم اما اگر ما دست به دست هم دهیم با توجه به اینکه استعداد های زیادی در کرمان است و تنها از نهاد ها و سازمان ها انتظار نداشته باشیم، قطعا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

تشکلات مردمی موفق تر بوده اند

دبیر مجمع عالی ورزش کرمان گفت: مجمع عالی ورزش کشور با هدف فرهنگ‌سازی در ورزش و ایجاد همدلی در جامعه ورزش و در بین ورزشکاران و اینکه ورزش را بتوانیم بین تمام آحاد جامعه گسترش دهیم، تشکیل شده است.

سید شورش دلپسند افزود: امیدواریم روز های آینده با همدلی و اتحادی که بین ورزشکاران ایجاد می شود، روز های خوبی برای ورزش رقم بخورد.

وی با اشاره به وجه تمایز مجمع عالی ورزش با دیگر تشکل های ورزشی گفت: مردمی بودن این مجمع اصلی ترین تفاوت و از دل مردم و ثابت شده است که هر تشکلی که مردمی بوده موفق تر بوده است.

در این مراسم نخبگان و قهرمانان ورزشی از جمله حجت رشید زاده،منصور صادقی،عشرت کردستانی، سید شورش دلپسند و صادق امیری حضور داشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو