بخش تالاسمی بیمارستان بشاگرد به بهره برداری رسید


بخش تالاسمی بیمارستان بشاگرد به بهره برداری رسید

بندرعباس-ایرنا- بخش تالاسمی بیمارستان بشاگرد به همراه پنج پروژه بهداشتی درمانی دیگر روز پنجشنبه با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در شهرستان بشاگرد به بهره برداری رسید.

خانه های بهداشت در گورو، درکاه، خ موردان، اوهکن و خانه بهداشت کور بشاگرد از دیگر پروژه های این شهرستان است که با اعتبار نزدیک به ۳۱میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وزیر بهداشت به منظور بهره برداری از 30 طرح بهداشتی و درمانی به ارزش افزون بر ۲ هزاز و ۳۷۲ میلیارد و ۶۹۸ ریالو شرکت در ستاد ملی مبارزه با کرونا چجهارشنبه شب وارد هرمزگان شد.

این طرح‌ها به صورت همزمان در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، بشاگرد، قشم، سیریک و جاسک به بهره‌برداری می‌رسد.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: اورژانس بزرگ بیمارستان شهید محمدی، اتاق عمل بیمارستان کودکان، بخش بستری و CT بیمارستان کودکان، پایگاه سلامت سجادیه، مرکز جامع سلامت خونسرخ و پایگاه اورژانس دهنو از طرح‌های قابل افتتاح در شهرستان بندرعباس است.
همچنین در این روز طرح LDR مرکز تخصصی زنان و زایمان بیمارستان، افتتاح اورژانس بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع)، افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی سرمست، افتتاح رسمی مرکز درمان بستر توکهور و هشتبندی و افتتاح سه واحد محل زیست پزشک و ماما سرمست در شهرستان میناب به بهره برداری رسید.
افتتاح شبکه بهداشت و درمان، افتتاح بخش تالاسمی بیمارستان و بهره برداری از اورژانس بازسازی شده از طرح‌های بهداشتی درمانی در سیریک است.
افتتاح پنج خانه بهداشت در روستاهای گوروی، درکاه، موردان، اوهکن و کور و افتتاح بخش تالاسمی در شهرستان بشاگرد و همچنین افتتاح چهار واحد منازل متخصصان و ۱۰ واحد منازل پزشکان در قشم از دیگر طرح‌های افتتاحی با حضور وزیر بهداشت می‌باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...