ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 35 سانتی‌متر رسید


ارتفاع برف در محور اسالم - خلخال به 35 سانتی‌متر رسید

آستارا - ایرنا - رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش گفت: ارتفاع برف در مناطق کوهستانی این شهرستان از جمله محور اسالم به خلخال به 35 سانتی‌متر رسیده و راهداران در این مسیر با بستن زنجیر چرخ و هدایت به مسیر، به 30 خودرو گرفتار در برف و یخبندان امدادرسانی کردند.

غلامحسین بختشاهی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیم راهداری زمستانی مستقر در راهدارخانه لرزره اسالم، محور اسالم به خلخال را شب گذشته برف روبی و نمک پاشی کرده و خدمات راهداری تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از روستای ورگه دره محور اسالم به خلخال تا انتهای حوزه گیلان، کولاک شدید حاکم است و هموطنان از تردد غیر ضروری پرهیز یا خودروها را به تجهیزات زمستانی، گرمایشی و زنجیر چرخ مجهز کنند.

وی ادامه داد: در محور ترانزیتی و شریانی پونل به تالش و آستارا و روستاهای جلگه تالش، ارتفاع برف حدود پنج سانتی متر است و مسیرها برفروبی و نمک پاشی شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان‌های اردبیل و گیلان است و به دلیل داشتن مناظر زیبا و گردشگرپذیر، حجم بالای تردد وسایل نقلیه را شاهد است.

ایستگاه هواشناسی تالش وضعیت هوا را ابری، دمای آن را ۲ درجه سانتیگراد و میزان بارش در شبانه روز گذشته را ۲.۹ میلیمتر اعلام و برای فردا آسمانی ابری، مه آلود و بارانی پیش بینی کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش‌های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس