برف راه ارتباطی 142 روستای خلخال را بست


برف راه ارتباطی 142 روستای خلخال را بست

اردبیل _ ایرنا _ رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال گفت: در اثر بارش سنگین برف راه ارتباطی 142 روستای این مسدود شده و راهداران برای بازگشایی این راه‌ها تلاش می‌کنند.

معروف خسروی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: با قطع موقتی بارندگی عملیات برفروبی ، بازگشایی و نمک‌پاشی راه‌های ارتباطی خلخال با استفاده از ماشین‌آلات برفروبی و نیروی انسانی در حال انجام است.

وی افزود: برغم بارش سنگین برف تمام راه‌های بین‌شهری خلخال برفروبی و نمک‌پاشی شده ولی به علت سردی هوا و یخبندان سطح جاده استفاده از زنجیرچرخ برای تردد خودروها در جاده‌های خلخال ضروری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خلخال بیان کرد: ارتفاع قابل توجه برف در برخی از مسیرهای کوهستانی که به بیش از ۵۰ سانتیمتر رسیده است ، همراه با ادامه وزش باد و بروز کولاک عملیات بازگشایی و برفووبی مسیرهای مسدود شده را با کندی مواجه کرده است.

خسروی با توصیه به مردم جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی برای سفرهای ضروری گفت: غیر از جاده ارتباطی خلخال - اسالم ، سایر راه‌های ارتباطی و دسترسی به استان گیلان از جمله راه خلخال - پونل ، ماسوله و ماسال مسدود است.

فرهاد خوگر ، شهردار خلخال نیز از شروع بازگشایی خیابان‌ها ، کوچه‌ها و معابر مسدود شده از برف این شهر از بامداد امروز خبر داد و افزود: برف بیش از ۶۰۰ خیابان کوچه و معبر عمومی خلخال را از برف پوشانده و برای بازگشایی این مسیرها تلاش می‌شود.

خلخال در جنوب اردبیل از شهرستان‌های سردسیر کشور است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوبله خنده دار رضا شفیعی‌جم به زبان کُردی!/ ویدئو