انتقاد امام جمعه کاشان از ساخت آشپزخانه های اپن: نوامیس را در معرض دید نامحرم قرار می دهد


انتقاد امام جمعه کاشان از ساخت آشپزخانه های اپن: نوامیس را در معرض دید نامحرم قرار می دهد

امام جمعه کاشان با بیان اینکه نباید در ساخت آشپزخانه از فرهنگ غربی الگو برداری شود، افزود: اینکه اگر آشپرخانه اُپن باشند قیمت خانه ها افزایش پیدا می کند، فرهنگ غلطی است.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : انتقاد امام جمعه کاشان از ساخت آشپزخانه های اپن: نوامیس را در معرض دید نامحرم قرار می دهد

آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، با انتقاد از ساخت آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، امام جمعه کاشان در مراسم تکریم و معارفه دبیر ستاد اقامه نماز این شهرستان با انتقاد از ساخت آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، با تقدیر از زحمات حجت الاسلام گلستانه، آقای تفویضی به عنوان دبیر جدید ستاد اقامه نماز این شهرستان معرفی شد.

در این مراسم که در مسجد علی اکبر(ع) کاشان برگزار شد، آیت الله عباسعلی سلیمانی با بیان این که برای توسعه سبک زندگی اسلامی موضوع فرهنگ اسلامی باید مورد توجه جدی قرار گیرد، درباره آشپزخانه های اُپن، گفت: به دلیل اینکه اکثر آشپزها در منازل نوامیس ما هستند باید آن محیط از دید نامحرم حفظ شود.

وی با بیان اینکه نباید در ساخت آشپزخانه از فرهنگ غربی الگو برداری شود، افزود: اینکه اگر آشپرخانه اُپن باشند قیمت خانه ها افزایش پیدا می کند، فرهنگ غلطی است.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه فرهنگ خواب، مراوده، تهیه غذا نیاز به تحول اساسی دارد، گفت: در حالی که پدر خانواده در زندگی های سنتی با سر شب خوابیدن نمازش قضا نمی شد، الان اکثر خانواده ها برای دیدن فوتبال و فیلم تا نیمی از شب بیدارند و در نتیجه نماز صبح شان قضا می شود.

وی، حجت الاسلام گلستانه را فردی فرهنگی و تلاشگر دانست و گفت: امیدواریم آقای تفویضی در مسئولیت دبیری ستاد اقامه نماز کاشان موفق و سربلندباشد.

آیت الله سلیمانی در پایان افزود: امیدواریم شاهد تحول فرهنگی و اقامه نماز منسجم در مساجد شهرستان کاشان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر