جنوب ایران سرزمین قصه‌هاست


جنوب ایران سرزمین قصه‌هاست

کیش-ایرنا- یکی از داوران نخستین جشنواره داستان صوتی کیش، جنوب ایران را سرزمین قصه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد در جشنواره‌ بعدی،‌ شاهد کارهای بهتر و قصه‌های بیشتری باشد.

به گزارش روز پنج‌شنبه ایرنا، منصور ضابطیان یکی از داوران نخستین جشنواره داستان صوتی کیش گفت: بسیار خوشبخت بودم که در این دوره به عنوان یکی از داوران حضور داشتم و فعالیت کردم. جدا از اینکه در کنار داوری رویداد، از شنیدن قصه‌ها لذت بردم به شکل جالبی در لهجه‌های نقاط مختلف جنوب کشور غرق شدم.

این فعال حوزه رسانه و تلویزیون با تاکید بر این موضوع که فضای بسیاری از داستان‌ها برای من آموزنده بود، بیان کرد: البته بسیاری از تولیدات ارسال‌شده به نخستین جشنواره داستان صوتی کیش ساختار درست پادکست را نداشتند یا اساسا نوع روایت این اجازه را نمی‌داد شکلی از پادکست را به صورت استاندارد ارائه بدهند ولی همین تلاش و همین دور هم جمع شدن تولیدکنندگان و همین موضوع که تصمیم گرفتند تا قصه‌های خود را روایت کنند در مجموع بسیار قابل احترام و ارزشمند است.

وی ادامه داد: بسیار امیدوار هستم که این جشنواره جنوبی کشور به عنوان یک شروع، جرقه‌ای برای یک روشنایی بزرگتر در ادبیات و داستان کشور باشد و به امید خدا که در دوره‌های بعد برگزاری جشنواره داستان صوتی واگویه‌های جنوب، بتوانیم کارهای بهتر و قصه‌های بیشتری را داشته باشیم به این خاطر که اعتقاد دارم جنوب ایران در واقع سرزمین قصه‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط