ابراز رضایت فرماندار از عملکرد اعضای ستاد مدیریت بحران رضوانشهر


ابراز رضایت فرماندار از عملکرد اعضای ستاد مدیریت بحران رضوانشهر

رشت- ایرنا – فرماندار رضوانشهر گفت: عملکرد اعضای ستاد مدیریت بحران در این شهرستان در مواجهه با حوادث مختلف اعم از مقابله با آتش سوزی جنگل ها و برف روبی بسیار خوب و رضایتبخش است.

محمود قاسمی روز پنجشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل رضوانشهر ضمن تشکر از همه دستگاه های مرتبط با این موضوع اظهار داشت: طی چند روز گذشته شاهد آتش سوزی های متعدد در چندین نقطه بودیم و حدود ۸ هکتار از جنگل های منطقه طعمه حریق شد.

وی افزود: همه عوامل و دستگاه های مرتبط با ستاد مدیریت بحران همواره پای کار هستند و در این راستا سپاه، هلال احمر، آتش نشانی، منابع طبیعی، نیرو های مردمی و سایر دستگاه ها با حضور به موقع و تلاش بی وقفه خودشان مانع از گسترش آتش به سایر عرصه های جنگلی شدند.

قاسمی همچنین با اشاره به تغییرات جوی منطقه گفت: از شب گذشته شاهد بارش برف در مناطق مختلف رضوانشهر و پره سر هستیم که هم اکنون ارتفاع برف در جاده های کوهستانی به بیش از ۶۰ سانتی متر می رسد و نیرو های راهداری مشغول برف روبی راه های کوهستانی هستند.

وی با اشاره به ترمیم و بازسازی سردهنه های کشاورزی در رضوانشهر و پره سر گفت: فصل زراعی در پیش است و سازمان آب منطقه برای این امر زودتر تصمیم گیری کند تا کشاورزان عزیز با مشکل مواجه نشوند.

قاسمی در ادامه با اشاره به موضوع پدافند غیر عامل گفت: این موضوع یک اصل تلقی می گردد و باید خودمان را در مقابل حوادث احتمالی ایمن نگهداریم.

فرماندار رضوانشهر همچنین به موضوع انتخابات آتی در کشور اشاره و تصریح کرد: سرنوشت آینده کشور و راه خدمتگذاری به مردم با انتخابات رقم می خورد و همه ما موظف به شرکت در آن هستیم.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ آرمین زارعی به اسم مثل خار تو چشم دشمنیم