تصادف سواری و واژگونی تریلی در بیجار سه کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت


تصادف سواری و واژگونی تریلی در بیجار سه کشته و پنج مصدوم برجا گذاشت

سنندج - ایرنا - رییس مرکز فوریت های پزشکی شهر بیجار گفت: تصادف 2 دستگاه خودروی سواری پراید و سمند و واژگونی یک دستگاه تریلی در این شهرستان ، سه کشته و چهار مصدوم برجا گذاشت.

نریمان ورمرزیار روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در پی تصادف شدید ۲ دستگاه سواری پراید و سمند در محور بیجار به تکاب، قبل از روستای علی آباد، ۲ کد از مرکز فوریت های پزشکی شهر بیجار به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع عوامل اورژانس در محل حادثه، چهار مصدوم این حادثه به بیمارستان حضرت امام حسین(ع) شهر بیجار منتقل شد و یک نفر کشته این حادثه نیز توسط آتش نشانی شهرستان بیجار منتقل گردید.

رییس مرکز فوریت های پزشکی شهر بیجار اظهارداشت: حادثه دیگر در محور بیجار به همدان حد فاصله باغ رضوان، یک دستگاه تریلی سنگین متاسفانه دچار واژگونی می‌شود که راننده و ۲ سرنشین دیگر این خوردو دچار مصدویت شدید می شوند.

او تصریح کرد: ۲ کد اورژانس بیجار به محل این حادثه اعزام می شوند که در این مورد هم یکی از مصدومان سریع به بیمارستان حضرت امام حسین (ع) شهر بیجار منتقل و ۲ سرنشین دیگر به علت گیر افتادن در زیر اتاق خودرو، در محل حادثه کشته می شوند و توسط عوامل آتش نشانی بیجار خارج و منتقل شدند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...