تست شخصیت شناسی بر اساس سبک لباس پوشیدن


همه افراد نوع خاصی از لباس پوشیدن را دوست دارند . سلیقه شما در انتخاب لباس و رنگ آن ها برگرفته از احساسات درونی و روحیه و شخصیت شما است. پس لباس هایی که می پوشید و سبک لباس پوشیدن شما به راحتی شخصیت شما را لو می دهد. با تست زیر شخصیت خودتن را پیدا کنید.

تست شخصیت شناسی بر اساس سبک لباس پوشیدن

همه افراد نوع خاصی از لباس پوشیدن را دوست دارند . سلیقه شما در انتخاب لباس و رنگ آن ها برگرفته از احساسات درونی و روحیه و شخصیت شما است. پس لباس هایی که می پوشید و سبک لباس پوشیدن شما به راحتی شخصیت شما را لو می دهد. با تست زیر شخصیت خودتن را پیدا کنید.

1. استایل کلاسیک : شما فردی با سلیقه و آراسته هستید. شما محافظه کارانه تر از بقیه افراد مدگرا لباس میپوشید. کمد لباس شما پر از لباسهای ساده و خنثی با رنگهای مشکی، خاکستری، آبی و بژ است. معمولا بزرگتر از سن خودتون لباس میپوشید. استایل کلاسیک پایه و اساس شیک پوشی است. مشخصه ی اصلی این استایل یک زن منظم و تمیز با لباس ها و زیور آلات درخور و مناسب است. مینیمالگرایی، ظرافت و زیبایی جزو زیرشاخه های این سبک هستند.

2. استایل مدگرا: شما عاشق پوشیدن آخرین مد روز هستید. و اکثرا هم یک تیپ خیلی خوب برای خودتان میسازید. استایل شما کاملا به روز و بدون هیچ محدودیت فرهنگی و سنتی است. ابداع کننده ی ست ها و ترکیبهای خاص هستید . خیلی سریع خرید میکنید و تمایل دارید لباس هایی که احساس و سلیقه ی شما را بر می انگیزند انتخاب کنید. جعبه جواهرات شما احتمالا مملو از انگشتر ها و حلقه های بزرگ است. شما عاشق ترکیب رنگهای تند و جیغ مثل صورتی با آبی کهربایی هستید.

3. استایل طبیعی: با توجه به استایل طبیعی ای که دارید، شما دختری راحت پسند هستید که لباسهای ساده و دم دستی و راحت را به همه چیز ترجیح میدهید. شما دوست دارید موهایتان پریشان، ساده او ژولیده و با حالت طبیعی باشد. به راحتی و دست و پا گیر نبودن لباس ها در حین انجام کارهای روزانه اهمیت زیادی می دهید. سبک آرایشتان ساده و طبیعی است. اغلب استایل شما اسپرت و مینیمالیست است.

4. استایل نمایشی: شما اعتماد به نفس زیادی دارید و دوست دارید نفوذ و قدرتتون رو با شیوه ی لباس پوشیدنتون به نمایش بگذارید.همیشه علاقه دارید کمی هیجان به ظاهرتون اضافه کنید. و همچنین تمایل به انتخاب لباس های بی پروا، جسورانه و با ساختار بدن نما دارید. دوست دارید از زیور آلات و وسایل جزیی و رنگهایی با تضاد زیاد استفاده کنید.

5.استایل رمانتیک: شما برای زنانگی ارزش زیادی قائلید و فردی رمانتیک هستید." به لباسهای موج دار، چین دار و پر از ریزه کاری ها علاقمندید و دوست دارید لباس با رنگ های روشن بپوشید و اغلب پارچه ها و لباس هایی از جنس تور یا ابریشم رو انتخاب میکنید.و عاشق جواهرات ظریف و دلربا با طرح های قدیمی و سنتی هستید. شخصی با استایل رمانتیک و احساسی، اغلب به مد و ظاهر خانم های دهه ی ۲۰ تا ۵۰ میلادی و فشن قدیمی علاقمند است.

6. استایل خلاقانه: شخصیتی با ظاهر و استایل خلاقانه، استقلال و اتکا به نفس و راحتی کاراکتر شخصیتی شما را بازگو میکند. مدلی که شما لباس میپوشید جلوه ای از تازگی و نوع آوری و ابداع است. دوست دارید استایل های مختلف را یکجا ترکیب کنید و اغلب از طرح ها و رنگ های غیر معمول استفاده میکنید.احتمالا سبک زندگی خلاقانه، منحصر به فرد و آزاد از قیود و رسومی دارید. نشان دهنده ی این است که به آنچه مردم درباره ی شما فکر میکنند، اهمیتی نمی دهید.

سایر خبر های مفید در 1 روز گذشته

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا آغاز شد+جدول | 9.6 هزار این رنگ ها را هرگز با یکدیگر نپوشید | 9.5 هزار تراکنش های بانکیِ بدون کد ملی، از یکشنبه بلا اثر می شوند | 22.5 هزار نرخ دلار و یورو در بازار و صرافی ملی، آیا قیمت سکه افزایش خواهد یافت؟ | 4.6 هزار با این روش ها بوی بد پا و کفش را از بین ببرید | 3.9 هزار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش