امام جمعه همدان: نخبگان حلقه‌های صالحین شناسایی و حمایت شوند


امام جمعه همدان: نخبگان حلقه‌های صالحین شناسایی و حمایت شوند

همدان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان گفت: استعداد و تخصص نخبگان حلقه های صالحین باید شناسایی و برای رسیدن به هدف اصلی هدایت و حمایت شوند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «حبیب الله شعبانی موثقی» روز پنجشنبه در جلسه سرگروهان حلقه های صالحین استان همدان اظهار داشت: هر یک از این نخبگان در زمینه‌ای که دارای استعداد هستند باید به آن جهت سوق داده شوند تا کارایی آنان بیشتر شود.

وی با بیان اینکه اگر در منطقه‌ای نوآوری توسط اعضا رخ دهد در جلسات جمعی برای استفاده دیگران باید مطرح شود، عنوان کرد: سیاست اصلی بر فعال شدن این شجره طیبه و تقویت شبکه است و باید تلاش کنیم تا در این راستا به فعالیت بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم دستیابی به نتایج مورد نظر در جلسات صالحین، اظهار داشت: برگزاری جلسات باید به نحوی باشد که با خروجی مناسبی همراه شود و تنها به مطرح کردن گزارش در آن بسنده نکنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی با اشاره به اینکه نحوه فعالیت در هر منطقه باید با ویژگی‌های آن منطقه همخوانی داشته باشد، افزود: یکی از اقداماتی که باید توسط حلقه صالحین راه اندازی شود، طراحی اتاق عملیاتی برای مطالعه مصوبات و ارائه راهکارهای عملیاتی مناسب است.

وی با قدردانی از اقدامات سرگروه های استان در راستای اهداف صالحین از حجت الاسلام باقری، حجت الاسلام عبدی و حجت الاسلام منصوری به عنوان سرگروه های شهرستان‌های کبودراهنگ، فامنین و رزن که در سرکشی‌های مستمر به موفقیت‌های مطلوبی دست پیدا کرده‌اند، قدردانی کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا